Notariaat

Administratief Medewerker

Vast

32 uur per week

Amsterdam

Introductie

Ga jij graag als Administratief Medewerker aan de slag binnen het notariaat en wil je graag binnen een moderne en bruisende omgeving aan de slag? Dit is je kans om bij één van de modernste notariskantoren van Amsterdam te starten! 

Organisatie

Je gaat bij een middelgroot modern niche notariskantoor aan de slag met meer dan 40 medewerkers. Sinds 2022 is het notariskantoor verhuisd naar een gloednieuw pand met uitzicht over het IJ. Tegelijkertijd heb je ook een prachtig uitzicht over de stad Amsterdam. De nieuwe look & feel sluit helemaal aan op de identiteit van het notariskantoor. Dit is te definiëren als:

modern;

vooruitstrevend;

persoonlijk; 

professioneel. 


Naast de professionele en moderne uitstraling beschikt de nieuwe locatie over alle voorzieningen die je als Administratief Medeweker nodig hebt om optimaal te functioneren. Daarnaast kom je in een professioneel en ervaren team terecht. De (werk)sfeer is te omschrijven als bijzonder informeel, modern en vooruitstrevend. Tegelijkertijd worden er veel activiteiten georganiseerd, zoals: gezellige borrels, weekendjes weg en zomer- en winterfeesten. Ook zijn er gezonde, gezamenlijke lunches en worden er maandelijkse massages aangeboden om ook tussen bedrijven door te ontspannen. 

Het prachtig modern ingerichte kantoor is gelegen aan het IJ en het is daardoor ontzettend goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Er bevindt zich een tram en bushalte op loopafstand! 

Functie

Als Administratief Medewerker verricht je administratieve en secretariële handelingen voor de (kandidaat-)notarissen op de sectie Ondernemingsrecht. Daarnaast:

Ben je verantwoordelijk voor het hele proces van legaliseren van handtekeningen op originele en officiële documenten en het afgeven van andersoortige notariële verklaringen;

Heb je een zelfstandige rol binnen de notariële praktijkgroep;

Heb je veel contact met cliënten en met de medewerkers van het notariële team, maar ook met derden zoals de rechtbank en het handelsregister;

Vind je het leuk om met mensen te werken, werk je accuraat en snel en houd van organiseren.

Kortom, een afwisselende en veelzijdige functie in een collegiale (werk)omgeving met een informele cultuur!

Functie-eisen

Als Administratief Medewerker binnen het notariaat:

Beschik je minimaal over een afgeronde secretariële opleiding en heb je affiniteit met de juridische sector;

Is goede kennis van Microsoft Office een must;

Beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;

Sta je stevig in je schoenen en ben je een stressbestendig, toegankelijk én een communicatief persoon;

Ben je 32 tot 40 uur beschikbaar. 

Daarnaast omschrijven de volgende karaktereigenschappen jou:

Leergierig;

Proactief;

Snel kunnen schakelen;

Secuur;

Dienstverlenend;

Zelfstandig.

Verder ben je natuurlijk ook enthousiast en positief ingesteld!

Aanbod

Als Administratief Medewerker kom je te werken voor het notariaat bij een prachtig, bruisend en modern notariskantoor. Het betreft een veelzijdige en zelfstandige functie binnen een dynamische en moderne werkomgeving vanuit een prachtig en modern ingericht kantoor met uitzicht over het IJ en de stad Amsterdam. 

Daarnaast ontvang je:

Een salarisindicatie: van € 2.600,- tot € 3.500,- bruto op fulltime basis, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;

8,33% vakantietoeslag;

25 vakantiedagen;

Pensioenvoorziening (50% zal door de werkgever betaald worden); 

Reiskostenvergoeding (100%);

Verschillende ontwikkelingsmogelijkheden zoals o.a. (interne) cursussen en opleidingen. Deze worden vergoed door de werkgever.

Verder kom je te werken in een bijzonder informele en moderne werkomgeving waarbij je dagelijks kunt genieten van een gezonde lunch. Daarnaast worden er regelmatig gezellige informele activiteiten georganiseerd, zoals: borrels, maandelijkse massages en onder meer weekendjes weg. 

Inlichtingen

Wil je bij één van de leukste en moderne notariskantoren van Amsterdam aan de slag? Dit is je kans! Neem dan snel contact op met mij, Lisa Marink van Link2Match of via het sollicitatieformulier. 

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruiter? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.

Mijn naam is Lisa Marink en ik ben één van de eigenaresses van Link2Match

T: 06-51777722

E: lisa.marink@link2match.nl

Recruiter voor deze
vacature

Lisa Marink
Founder / Owner
06-51777722
lisa.marink@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Ga jij graag als Administratief Medewerker aan de slag binnen het notariaat en wil je graag binnen een moderne en bruisende omgeving aan de slag? Dit is je kans om bij één van de modernste notariskantoren van Amsterdam te starten! 

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden