Notariaat

Administratief Medewerker

Vast / Tijdelijk

24 uur per week

Amsterdam

Introductie

Tijdens je studie wil je alvast werkervaring opdoen als Administratief Medewerker en je gaat goed op een moderne en bijzonder informele werkomgeving? Dat is mooi, want dan heb je de juiste vacature te pakken! 

Organisatie

Als Administratief Medewerker kom je te werken bij een klein tot middelgroot kantoor. Het kantoor bestaat uit circa 12 medewerkers en 2 notarissen. De medewerkers zijn gespecialiseerd in het Vastgoed, Ondernemingsrecht en het Personen- en Familierecht. Het internationale karakter is zeer typerend voor dit kantoor, omdat je het in eerste instantie niet verwacht. Je toekomstige werkgever ontvangt veel expats en dit ook precies de reden dat het belangrijk is dat je Engels op niveau is. Een leuk weetje: de medewerkers ontvangen regelmatig bekende voetballers en ze helpen regelmatig cliënten bij een volmacht als ze richting het zonnige zuiden vertrekken. Hebben jullie al enig idee om welk notariskantoor dit gaat? 😉 

Verder bestaat het team uit een jong en gedreven team, die naast hard werken regelmatig een wijntje drinken. Zij hebben geen vrijdagmiddagborrel, maar een woensdagmiddagborrel. Dat breekt zo lekker de week! Dit notariskantoor is ook bijzonder flexibel als het gaat om de roosters van de student medewerkers. Je geeft aan wanneer je tentamens hebt en er zal hier ook echt rekening mee worden gehouden. Tijdens je studie kan je alvast werkervaring opdoen binnen het juridisch vakgebied en zo kan je ook gelijk beoordelen of het notariaat iets voor jou is. Het kantoor is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer en er is een gezellige kantine aanwezig waar je samen met collega's kunt lunchen. 

Functie

De afdeling Ondernemingsrecht adviseert zowel internationale als nationale cliënten omtrent onder andere:

Fusies;

Overnames;

Herstructureringen;

Als Administratief Medewerker Legalisatie Desk verricht je werkzaamheden voor de (kandidaat-)notarissen van deze afdeling. Daarnaast:

Ben je verantwoordelijk voor het hele proces van legaliseren van handtekeningen op originele en officiële documenten en het afgeven van andersoortige notariële verklaringen.

Heb je een centrale en zelfstandige rol binnen de notariële praktijkgroep.

Heb je veel contact met cliënten en met de medewerkers van het notariële team, maar ook met derden zoals de rechtbank en het handelsregister.

Vind je het leuk om met mensen te werken, werk je accuraat en snel en houd van organiseren.

Kortom, een afwisselende en veelzijdige functie in een collegiale (werk)omgeving met een informele cultuur!


Functie-eisen

Als Administratief Medewerker Legalisatie Desk binnen het notariaat:

Je bent bezig met een secretariële of juridische opleiding op mbo+ niveau; 

Is goede kennis van Microsoft Office een must;

Beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;

Sta je stevig in je schoenen en ben je een stressbestendig, toegankelijk én een communicatief persoon;

Ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar (ben je meer uren beschikbaar? Dan is dat alleen maar fijn!).


Daarnaast omschrijven de volgende karaktereigenschappen jou:

Leergierig

Proactief

Snel kunnen schakelen

Secuur

Dienstverlenend

Zelfstandig;

Verder ben je natuurlijk ook enthousiast en positief en je hebt een goed gevoel voor humeur! 

Aanbod

Als Administratief Medewerker Legalisatie Desk kom je te werken bij een notariskantoor dat enorm flexibel is, waardoor het perfect te combineren is met je huidige studie. Je komt in een modern team terecht waarbij je helemaal jezelf kunt zijn en dit zal ook gewaardeerd worden. Geen stijve maatpakken of pantycultuur, maar jij kunt dagelijks shinen in je kleurrijke jumpsuit met een lekker sneakertje! Verder betreft het een veelzijdige en uitdagende functie binnen een dynamische en moderne werkomgeving in Amsterdam-Zuid. 

Daarnaast ontvang je:

Een salarisindicatie: van € 2.300,- tot € 2.800,- bruto op fulltime basis, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;

8,33% vakantietoeslag;

25 vakantiedagen;

Reiskostenvergoeding;

Verschillende ontwikkelingsmogelijkheden zoals o.a. cursussen en opleidingen. Deze worden vergoed door de werkgever;

Een uitstekende pensioenvoorziening voor je oude dag én glimlach op je gezicht en dan wel elke dag! 

Inlichtingen

Neem dan snel contact op met Lisa Marink van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruiter? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.


Recruiter voor deze
vacature

Lisa Marink
Eigenaar
06-51777722
lisa.marink@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Tijdens je studie wil je alvast werkervaring opdoen als Administratief Medewerker en je gaat goed op een moderne en bijzonder informele werkomgeving? Dat is mooi, want dan heb je de juiste vacature te pakken! 

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden