Hospitality

Front Office Assistant bij een boutique hotel in Amsterdam

Vast

40 uur per week

Amsterdam

Introductie

Wil jij graag het visitekaartje worden van een gezellig boutique hotel in Amsterdam? Bij dit hotel start je als sprankelende Front Office Assistant! 

Organisatie

Bij dit boutique hotel, gelegen op loopafstand van station Sloterdijk in Amsterdam, vind je alle componenten voor een onvergetelijke werkplek. Er werken veel gezellige en vrolijke medewerkers die dagelijks de gasten in het zonnetje zetten. Je staat iedere shift met minimaal twee andere Front Office Assistants. Het hotel bestaat uit meer dan 150 luxe kamers en kamers worden iedere dag schoongemaakt. Vanaf het moment van binnenkomst zal je een beleving ervaren. Het ruikt er heerlijk en de collega’s zien er altijd verzorgd en netjes uit!  

Het hotel ligt op steenworp afstand van station Sloterdijk. Dit maakt het een uitstekende locatie als je met het openbaar vervoer wil reizen. Kom je van buiten Amsterdam en wil je liever met de auto naar het werk? Dat is ook mogelijk, want er bevindt zich een ondergrondse parkeergarage waar zowel gasten als medewerkers gebruik van kunnen maken. De locatie is zeer praktisch, want je bent binnen 10 minuten met de trein in het stadscentrum van Amsterdam.

Het boutique hotel is “hotel chic” ingericht. Dit zorgt voor een luxe uitstraling met veel fluwelen en gouden accenten. Daarnaast is het hotel voorzien van een loungeruimte, een fitnessruimte, een sauna, maar bijvoorbeeld ook van een wasserette. Dit komt, omdat 50% van de gasten langer verblijven (long stay) in dit hotel. De overige 50% zijn toeristen die over de hele wereld de stad Amsterdam komen bezoeken en jij mag de gasten informatie geven over de bezienswaardigheden.

Functie

Als Front Office Assistant ben jij het visitekaartje van het boutique hotel. Jij zorgt voor een onvergetelijk verblijf in samenwerking met jouw collega’s. Werkelijk iedere dag zal anders zijn! Van het in- en uitchecken tot het versieren van de kamers vanwege een festiviteit tot het zorgen voor een representatieve omgeving. You got it all! Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

·         Je bent dagelijks bezig met de operatie van het hotel, je zorgt dat alles gereed is voor de komst van de gasten;

·         Het in- en uitchecken van gasten;

·         Het verwerken van de reservering aanvragen die binnenkomen in het systeem;

·         Bedenken van nieuwe arrangementen;

·         Optimaliseren van de gastbeleving en zorgen dat zij een onvergetelijke tijd beleven.

Functie-eisen

• Ervaring als Front Office Medewerker, bij voorkeur in de hotellerie of in een gastvrije omgeving; 
• Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
• Servicegericht en in staat om gasten op een vriendelijke en professionele manier te benaderen;
• Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
• Goed in teamverband kunnen werken en een positieve bijdrage leveren aan de werksfeer; 
• Bekendheid met alle hotspots in Amsterdam is een pré;
• Flexibel in werktijden, inclusief beschikbaarheid om in het weekend te werken.

Aanbod

Als Front Office Assistant vervul je een representatieve rol en mag je genieten van leuke, gezellige en collegiale collega’s die werkelijk het verschil gaan maken voor jou! 
Daarnaast ontvang jij:
• Salarisindicatie: € 2.500,- bruto op fulltime basis; 
• 26 vakantiedagen per jaar;
• Reiskostenvergoeding;
• Goede pensioensregeling;
• Mogelijkheid tot deelname aan leuke kantooruitjes;
• Een inspirerende werkomgeving met leuke collega's;
• Kans op persoonlijke en professionele ontwikkeling;
• Een dynamische en stimulerende werkcultuur.

Inlichtingen

Enthousiast geworden? Neem dan snel contact op met Lisa Marink van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!
Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruitment Specialist/ Eigenaresse? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.
Lisa Marink
Eigenaresse bij Link2Match

Recruiter voor deze
vacature

Lisa Marink
Founder / Owner
06-51777722
lisa.marink@link2match.nl

Solliciteer direct

 

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)

Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

 

Wil jij graag het visitekaartje worden van een gezellig boutique hotel in Amsterdam? Bij dit hotel start je als sprankelende Front Office Assistant! 

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden