Advocatuur

Hybride: Personal Assistant praktijkgroep Real Estate

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Amsterdam

Introductie

Ben je een enthousiaste en proactieve professional die wil bijdragen aan de groei van een groot en internationaal advocatenkantoor?

Ervaring is essentieel omdat je zult samenwerken met twee invloedrijke partners.

Dus heb je genoeg ervaring opgedaan en ben je klaar voor de volgende stap?

Dan is deze rol als Personal Assistant binnen de praktijkgroep Real Estate jou op het lijf geschreven!

Voor een prestigieus en informeel advocatenkantoor in Amsterdam wordt een gedreven Personal Assistant gezocht voor de praktijkgroep Real Estate.

In deze veelzijdige rol ondersteun je de advocaten van de praktijkgroepen Transacties en Huurrecht en Bouw- en Aanbestedingsrecht, en draag je bij aan de efficiënte werking van de dagelijkse praktijk.

Organisatie

Dit advocatenkantoor staat wereldwijd bekend als één van de grootste spelers in de juridische sector, met meer dan 70 kantoren verspreid over ruim 40 landen.

In Nederland heeft het kantoor een prominente positie en biedt het een breed scala aan juridische diensten aan een diverse cliëntenkring.

Met een team van meer dan 170 advocaten, notarissen en belastingadviseurs, combineert het kantoor diepgaande lokale marktkennis met een internationaal netwerk.

De organisatie heeft een toekomstgerichte visie en stimuleert innovatie en duurzame oplossingen.

Medewerkers worden aangemoedigd om hun verantwoordelijkheid te nemen en hun mening te delen binnen een toegankelijke, nuchtere en samenwerkingsgerichte werkomgeving.

Functie

Als Personal Assistant binnen de praktijkgroep Real Estate ben je verantwoordelijk voor:

·       Proactieve ondersteuning op diverse gebieden zoals mailbox-, agenda- en dossierbeheer;

·       Zelfstandig afhandelen van e-mailverkeer en correspondentie;

·       Aanpassen van contracten en PowerPoint presentaties in zowel Nederlands als Engels;

·       Archiveren van (digitale) dossiers;

·       Ondersteunen in declaratieprocessen en het aanmaken van opdrachtbevestigingen.

Functie-eisen

·       Aantoonbare werkervaring in een juridische of zakelijke omgeving, bij voorkeur binnen de praktijkgroep Real Estate;

·       Minimaal 32 uur per week beschikbaar;

·       Uitstekende beheersing van Microsoft Office;

·       Vloeiend in zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel in woord als geschrift;

·       Vermogen om zelfstandig te werken en effectief te schakelen op verschillende niveaus.

Aanbod

Als Personal Assistant op de afdeling Real Estate ga je een veelzijdige en uitdagende functie bekleden binnen een dynamische en open werkomgeving in een prachtig kantoor.

Daarnaast kom je te werken binnen een opvallend informele werkomgeving, waarbij je kunt genieten van het mooiste uitzicht in de nabije omgeving! 

Verder ontvang je: 

·       Een salaris tussen de € 3.500,- en € 4.000,- bruto op fulltime basis afhankelijk van jouw kennis en ervaring;

·       Vakantietoeslag 8,33%;

·       Een jaarlijkse bonus, dat gelijk staat aan een 13e maand; 

·       25 vakantiedagen per jaar op fulltime basis;

·       100% reiskostenvergoeding;

·       Een inspirerende, internationale en dynamische werkomgeving;

·       Veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je functie;

·       Diverse activiteiten zoals kantoorevenementen en inhoudelijke seminars;

·       Mogelijkheid tot hybride werken, inclusief thuiswerken.

·       Intern opleidingscentrum waarbij je kosteloos aan interessante en relevant cursussen en opleidingen kunt deelnemen; 

·       Een collectieve pensioenregeling en een collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering.

Ten slotte kom je bij één van de modernste advocaten- en notariskantoren te werken waarbij er veel oog is voor elkaar. 

Inlichtingen

Enthousiast geworden? Neem dan snel contact op met Nikki Vurens van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruitment Specialist? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.

Nikki Vurens

Recruitment Specialist bij Link2Match

Recruiter voor deze
vacature

Nikki Vurens
Recruitment Specialist
06-17197486
nikki.vurens@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Ben je een enthousiaste en proactieve professional die wil bijdragen aan de groei van een groot en internationaal advocatenkantoor?

Ervaring is essentieel omdat je zult samenwerken met twee invloedrijke partners.

Dus heb je genoeg ervaring opgedaan en ben je klaar voor de volgende stap?

Dan is deze rol als Personal Assistant binnen de praktijkgroep Real Estate jou op het lijf geschreven!

Voor een prestigieus en informeel advocatenkantoor in Amsterdam wordt een gedreven Personal Assistant gezocht voor de praktijkgroep Real Estate.

In deze veelzijdige rol ondersteun je de advocaten van de praktijkgroepen Transacties en Huurrecht en Bouw- en Aanbestedingsrecht, en draag je bij aan de efficiënte werking van de dagelijkse praktijk.

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden