Advocatuur

Legal/ Personal Assistant

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Rotterdam

Introductie

Ben je een ervaren Assistant en heb je affiniteit met Arbeidsrecht? Dan is dit écht iets voor jou! Je gaat bij een internationaal, maar tegelijkertijd gemoedelijk en no-nonsens kantoor aan de slag in Rotterdam! 

Organisatie

Je gaat aan de slag bij een no-nonsens, internationaal advocatenkantoor op de vestiging in Rotterdam. Verder hebben zij ook nog vestigingen in o.a. Amsterdam en in 33 andere landen wereldwijd. Het betreft een organisatie met een ondernemersmentaliteit, met 70+ kantoren over de hele wereld en meer dan 3.000 deskundige juridische professionals. Het advocatenkantoor heeft diversiteit en inclusiviteit zeer hoog in het vaandel heeft staan en zij hebben als doel om hun klanten, werknemers en (woon)omgeving te laten floreren. De gezamenlijke kernwaarden zijn dan ook:

collaborative

creative

professional

open

inclusive

En dat merk je als je een gesprek met ze voert.

Het is een kantoor dat wordt gewaardeerd door cliënten en vakgenoten, gezien de beoordelingen die zij regelmatig ontvangen. Elke dag is anders en er worden interessante en veelzijdige zaken op het gebied van Arbeidsrecht in samenwerking met collega's in het buitenland in behandeling genomen. Er heerst een zeer toegankelijke, zorgvuldige en informele sfeer. Het is een werkomgeving waar jij jezelf kunt zijn. Het zal dan ook niet als een verrassing komen dat veel medewerkers hier al heel lang werkzaam zijn.

Functie

Als Assistant op de afdeling Arbeidsrecht, ga je intensief samenwerken met twee partners, vijf advocaten, drie advocaat-stagiaires en een personal assistant. Je werkt nauw samen met je directe collega en jullie ondersteunen samen de tien advocaten.

Daarnaast voer je o.a. de volgende werkzaamheden uit:

Afhandeling in- en uitgaande post/ mail; 

Termijnbewaking; 

Indienen van processtukken; 

Lawyers Letters opstellen; 

Dossierbeheer (aanmaken, bijhouden en archiveren); 

Het bijhouden van de complexe mailboxen;

Boeken van reizen.

Het betreft een secretariële baan waarbij je enorm veel leert over het arbeidsrecht op zowel landelijk als internationaal niveau! 

Functie-eisen

Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Personal/ Legal Assistant; 

Een uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal, zowel in woord als geschrift; 

32 tot 40 uur per week beschikbaar; 

Het liefst ga je op de sectie Arbeidsrecht aan de slag; 

Je bent woonachtig in Rotterdam en omgeving. 

Tot slot ben jij positief ingesteld en haal je graag het beste uit iedere dag. Je denkt vaak buiten de (standaard)kaders en om het team zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden ben je iemand die weet van aanpakken en ben je iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Je bent duidelijk een Juridisch Secretaresse met een Rotterdamse werkmentaliteit! 

Aanbod

Als Legal/Personal Assistant treed je in dienst bij een gespecialiseerd advocatenkantoor in Rotterdam. Je krijgt bij dit advocatenkantoor de kans om voor internationale cliënten te werken en samen te werken met kantoorgenoten van vestigingen in het buitenland.

Verder krijg je:

Een salarisindicatie tussen de € 2.900,- en € 4.500,- bruto op fulltime basis (40 uur), afhankelijk van jouw opleiding en relevante werkervaring. 

Een contract voor 1 jaar (met 1 maand proeftijd). Bij goed functioneren en gelijkblijvende omstandigheden wordt het jaarcontract meteen omgezet naar een vast contract.

Vakantiedagen: 27 (bij fulltime dienstverband)

Vakantietoeslag: 8%

Een discretionaire bonus

Flexibele werktijden

Een goede pensioenvoorziening 

Reiskosten: volledige vergoeding ov, reiskostenvergoeding of de optie voor een renteloze fiets!

Voldoende ruimte voor persoonlijke en professionele groei

Thuiswerk mogelijkheden

Er is parkeergelegenheid bij het kantoor en een goede verbinding met het ov naar Kralingse Zoom. Ook is deelname mogelijk aan een collectieve zorgverzekering en kan je korting krijgen op een One-Fit sportabonnement.

Je komt te werken met hele leuke collega's en er worden regelmatig activiteiten georganiseerd, zoals té gekke kantooruitjes, waaronder skivakanties en gezellige donderdagmiddagborrels. Gezelligheid op de werkvloer is hier gegarandeerd!

Inlichtingen

Neem dan snel contact op met Lisa Marink van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze website, www.link2match.nl. 

Lisa Marink | Eigenaresse bij Link2Match 

T: 06-51777722

E: lisa.marink @link2match.nl


Recruiter voor deze
vacature

Lisa Marink
Founder / Owner
06-51777722
lisa.marink@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Ben je een ervaren Assistant en heb je affiniteit met Arbeidsrecht? Dan is dit écht iets voor jou! Je gaat bij een internationaal, maar tegelijkertijd gemoedelijk en no-nonsens kantoor aan de slag in Rotterdam! 

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden