Advocatuur

Office Management Assistant

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Rotterdam

Introductie

Voor een prachtig en groot internationaal advocatenkantoor in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Office Management Assistant! Houd jij van organiseren en plannen, ben jij super representatief en kan jij onder alle omstandigheden servicegericht blijven werken? Vind je het daarnaast leuk om ad-hoc taken op te pakken en sta je stevig in je schoenen? Dan is dit een hele leuke vacature voor jou en bespreek ik graag samen met jou de mogelijkheden in een kennismakingsgesprek! 

Organisatie

Je gaat aan de slag bij een groot, modern en internationaal advocatenkantoor in het centrum van Rotterdam. Dit prachtige advocatenkantoor is een gerenommeerd, toonaangevend juridisch kantoor waar specialisten adviseren op zowel civiel als fiscaal gebied. Tot de cliënten behoren grote ondernemingen, financiële instellingen en overheden. Het unieke van dit advocatenkantoor is de intensieve samenwerking tussen advocaten, belastingadviseurs en notarissen. Het is een groot internationaal kantoor en ze hebben vestigingen in verschillende landen en overal ter wereld. Wereldwijd werken er ongeveer 1600 medewerkers. In Nederland zijn er twee vestigingen in Rotterdam en in Amsterdam.

Het is een internationale omgeving waar jij aan belangrijke zaken gaat werken op hoog niveau. Engels is belangrijk binnen dit internationale kantoor, maar uiteraard wordt er in het Nederlands gecommuniceerd. Het advocatenkantoor heeft een prettige sfeer en er wordt veel aandacht besteed aan het werken in kleinschalige en gezellige teams. De sfeer binnen dit advocatenkantoor is professioneel, maar toch ook open en informeel. Samen met collega's ga jij het beste resultaat behalen en werk je in teamverband aan de successen. Het kantoor is gevestigd aan de Blaak in Rotterdam, op loopafstand van het openbaar vervoer en de gezellige markthal.

Functie

Als Office Management Assistant  zal je terecht komen in een informeel en gezellig team van 3 collega’s, bestaande uit één Office Manager en 2 Office Management Assistants. Binnen het team heerst een informele sfeer en zijn de collega’s nauw betrokken bij elkaar. Er wordt ook veel met elkaar gelachen.

Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Administratieve afwikkeling en ondersteuning van diverse werkzaamheden op de afdeling;
  • Beheer/uitgifte van toegangspassen, telefoons, parkeerplaatsen etc.;
  • Voorbereiden van evenementen en bijeenkomsten;
  • Optreden als gastvrouw bij interne evenementen en bijeenkomsten;
  • Ondersteuning bij het beheer van de intranetpagina.

De interne evenementenkalender ken jij van A tot Z en jij zorgt ervoor dat alle voorbereidingen geregeld zijn. Wij zoeken iemand die nauwkeurig werkt en service- en resultaatgericht is. Je denkt in oplossingen, bent proactief, communicatief sterk en je staat stevig in je schoenen. Je kunt omgaan met de hectiek van een professionele zakelijke omgeving en je bent iemand die snel kan schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Ad-hoc taken zijn voor jou geen probleem. En zoals je ziet is de aard van de werkzaamheden heel divers, maar dat maakt deze functie juist zo leuk! 

Functie-eisen

Als Medewerker Officemanagement ziet jouw profiel er zo uit:

Je bent van dinsdag tot vrijdag voor 32 uur per week beschikbaar;

Het is van belang dat je snel kunt schakelen tussen de verschillende werkzaamheden, dat je overzicht behoudt en prioriteiten kunt stellen;

Je bent sociaal en servicegericht;

Een uitstekende beheersing van zowel de Nederlands als Engels taal;

Bij voorkeur 3-5 jaar ervaring in een professionele zakelijke werkomgeving;

MBO+ werk- en denkniveau.

Aanbod

Als Medewerker Officemanagement ontvang je:

Een salaris vanaf € 3.110 tot € 4.131 bruto op fulltime basis; 

Reiskosten: een volledige vergoeding op basis van het openbaar vervoer;

Een aantrekkelijke pensioenregeling van de werkgever, je betaalt maar 4%;

Vakantiegeld bedraagt een bruto maandsalaris;

26 vakantiedagen;

Een thuiswerkvergoeding van € 35,- per maand;

December bonus van € 225,- bruto;

Telefoon en laptop van de zaak.

Er wordt binnen het advocatenkantoor gestreefd naar een gezonde work-life balans. Zelfontplooiing bij dit kantoor wordt als erg belangrijk ervaren en ambitieuze doelstellingen worden aangemoedigd. Naast de werkzaamheden is er daarom ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van verschillende interne en externe opleidingen en cursussen.

Inlichtingen

Heb jij interesse in de vacature? Neem dan snel contact op met Rinske Buitendijk via rinske.buitendijk@link2match.nl of 06-51477244. Ik kijk in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Rinske Buitendijk | Eigenaar

T: 06-51477244

E: rinske.buitendijk@link2match.nl

Recruiter voor deze
vacature

Rinske Buitendijk
Founder / Owner
06-51477244
rinske.buitendijk@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Voor een prachtig en groot internationaal advocatenkantoor in Rotterdam zijn wij op zoek naar een Office Management Assistant! Houd jij van organiseren en plannen, ben jij super representatief en kan jij onder alle omstandigheden servicegericht blijven werken? Vind je het daarnaast leuk om ad-hoc taken op te pakken en sta je stevig in je schoenen? Dan is dit een hele leuke vacature voor jou en bespreek ik graag samen met jou de mogelijkheden in een kennismakingsgesprek! 

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden