Personal Assistant Banking & Finance
Vast
24 uur per week
Amsterdam
Introductie
Ga jij graag aan de slag als Personal Assistant op de sectie Banking & Finance, waarbij je 1 op 1 komt te werken voor een partner? Heb je daarnaast oog voor detail, zie je de noodzaak om het proces in goede banen te leiden en heb je het liefst de touwtjes in eigen handen? Dan is dit wellicht DE functie voor jou! Lees snel verder!
Organisatie
Je komt als Personal Assistant te werken op de afdeling Banking & Finance bij één van de grootste advocatenkantoren van Nederland. Met hun internationaal georiënteerd karakter en meerdere vestigingen in Nederland (o.a. in Amsterdam en Rotterdam) onderscheiden zij zich met hun commerciële focus en maatschappelijke betrokkenheid. Zij bevinden zich in een modern pand op de Zuidas. Ook is het kantoor uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer, het kantoor ligt namelijk naast het station.
Het kantoor is op te delen in drie disciplines:
- Advocatuur;
- Notariaat;
- Belastingadvies.
Persoonlijkheid is voor dit advocatenkantoor net zo belangrijk als vakkundigheid. Ze kennen geen stereotype medewerker. Je bent uniek om wie je bent en er wordt daardoor ook echt gekeken naar wat jij nodig hebt om de beste resultaten neer te zetten. Dit geldt ook op persoonlijk niveau! Er worden zelfs retreats aangeboden om jezelf te ontwikkelen of om jezelf weer in balans te brengen als persoon. Spreekt dit je aan? Lees dan snel verder! Dan vertel ik je graag meer over de arbeidsvoorwaarden!
Functie
Als Personal Assistant op de sectie Banking & Finance zorg jij voor een optimale ondersteuning en functioneer jij als de rechterhand voor een drukbezette partner. Daarnaast bestaan jouw werkzaamheden uit:
- Het proces in goede banen leiden;
- Een reminder geven aan de partner over de prioriteiten die gesteld moeten worden;
- Het eerste aanspreekpunt zijn voor vragen uit van het team.
- Beheren van de procespraktijk en het bijhouden van termijnen;
- Verzorgen van juridische documenten en processtukken;
- Beheren van de complexe agenda voor de partner in Outlook;
- Inplannen en voorbereiden van afspraken en overleggen;
- Bewaken van volledige declaratieprocessen;
- Verzorgen van de planning en organisatie binnen het team;
- Verwerken van post en (digitaal) filen in de dossiers.
Functie-eisen
Als Personal Assistant ga je aan de slag op de sectie Banking & Finance. Het betreft een veelzijdige en uitdagende rol, waarbij je de partner 1 op 1 gaat ondersteunen. Zo geef je de partner een reminder wanneer er prioriteiten gesteld moeten worden. Door jouw ruime ervaring als Personal Assistant kan je werkzaamheden proactief oppakken en kan je de junior Assistants om hulp vragen bij licht administratieve taken zodat jij jezelf kunt richten op het inhoudelijke werk. Verder:
- Beschik je over minimaal 5 jaar relevante werkervaring en heb je (bij voorkeur) al enige jaren ervaring binnen de advocatuur;
- Ben je geïnteresseerd in de sectie Banking & Finance. Ervaring binnen deze sectie is een pre, maar zeker geen vereiste;
- Beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Word je enthousiast van het ontzorgen van de partner, weet je prioriteiten te stellen en beschik je over goede organisatorische vaardigheden;
- Ben je beschikbaar voor minimaal drie dagen per week (24 uur), maar meer dagen zijn uiteraard ook bespreekbaar!
Verder beschik je over een assertieve houding met een representatieve uitstraling. Ook neem jij het liefst het voortouw en weet je goed in te spelen op iedere situatie. Deze woorden omschrijven jou perfect:
- Punctueel;
- Assertief;
- Gedetailleerd.
Tot slot kom jij het beste uit de verf binnen een grotere organisatie waarbij er veel faciliteiten aanwezig zijn en waar er snel geschakeld wordt!
Aanbod
Als Personal Assistant Banking & Finance treed je in dienst bij een groot, internationaal advocatenkantoor, waarbij je vanuit kantoor een prachtig uitzicht hebt over de Zuidas. Daarnaast ontvang je:
- Een salarisindicatie: Tussen de €3.200 - € 3.600,00 bruto op fulltime basis, afhankelijk van jouw werkervaring;
- 8% vakantiegeld/toeslag;
- Reiskostenvergoeding;
- 27 vakantiedagen op fulltime basis;
- Een pensioenvoorziening;
- Een budget om aan je persoonlijke en/of professionele doelen te werken;
- (Thuis)werkmiddelen, waaronder bijvoorbeeld een telefoon en laptop.
Verder worden er regelmatig teamuitjes georganiseerd om teambuilding te creëren. Tot slot biedt jouw toekomstige werkgever voor Office Support diverse cursussen aan. Sommige modules zijn verplicht, waaronder IT- en taalvaardigheidscursussen en cursussen betreft wet- en regelgeving.
Inlichtingen
Neem dan snel contact op met Lisa Marink van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!
Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruiter? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.
Lisa Marink | Recruiter
T: 06-51777722
E: lisa.marink@link2match.nl
Solliciteer direct
Ga jij graag aan de slag als Personal Assistant op de sectie Banking & Finance, waarbij je 1 op 1 komt te werken voor een partner? Heb je daarnaast oog voor detail, zie je de noodzaak om het proces in goede banen te leiden en heb je het liefst de touwtjes in eigen handen? Dan is dit wellicht DE functie voor jou! Lees snel verder!