Personal Assistant Finance
Vast / Tijdelijk
40 uur per week
Amsterdam
Introductie
Als Personal Assistant bij dit toonaangevende en internationale advocatenkantoor in Amsterdam ben jij de onmisbare schakel in een team van juristen. Jij levert feilloos secretariële- en administratieve ondersteuning en komt te werken in een dynamische en ambitieuze werkomgeving. Staat het ontzorgen jou op het lijf geschreven en ben jij bereid om jouw secretariële carrière naar een hoger niveau te tillen. Dan is dit dé functie voor jou!
Organisatie
Dit internationaal en groot advocatenkantoor in Amsterdam is al jarenlang één van de meest gerespecteerde en toonaangevende advocatenkantoor van de wereld! Als integere adviseurs en probleemoplossers worden zij ingeschakeld voor juridisch dienstverlening op het allerhoogste niveau. Zij staan zowel nationale als internationale cliënten bij en werken aan de meest complexe zaken. Werken bij dit advocatenkantoor betekend dan ook kiezen voor een uitdagende werkomgeving, waarbij je snel onderdeel uitmaakt van een hecht en gezellig team. Met ongeveer 170 professionele en gedreven collega’s, die ontzettend zorgvuldigheid zijn maar ook zeker een goede dosis humor bevatten, bouwen jullie samen aan een betere toekomst en streven jullie naar een inclusieve omgeving waarin iedereen het gevoel heeft betrokken te zijn.
Functie
Voor deze functie wordt er minimaal een hbo werk- en denkniveau en ervaring binnen de advocatuur vereist. Het gaat om een afwisselende functie waarbij er hard wordt gewerkt en wordt gestreefd naar het beste resultaat. Uiteraard is er ook voldoende ruimte voor plezier. ‘Excellent, maar niet al te serieus’, is dan ook de favoriete slogan van het kantoor. Het is een uitdagende job, maar er heerst zeker geen “overwerk cultuur”.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
• Het beheren van complexe agenda’s en inboxen voor de partners en advocaten op de sectie Finance;
• Plannen en organiseren van o.a. zakenreizen en vergaderingen;
• Het aanmaken, beheren en archiveren van dossiers en het behandelen van poststukken;
• Assisteren van de advocaten bij het verzamelen van informatie en het voorbereiden van juridische documenten;
• Beheren van de procespraktijk en het bewaken van acties en termijnen;
• Bewerken en uitwerken van teksten;
• Zowel digitaal als fysiek archiveren en het uitvoeren van opinie checks;
• Opstellen van declaraties in samenwerking met de boekhouding;
• Zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.
Functie-eisen
Aanbod
Je treedt in dienst als Personal Assistant bij een prachtig internationaal advocatenkantoor in Amsterdam. De arbeidsvoorwaarden zijn afhankelijk van je vooropleiding en voornamelijk je relevante werkervaring. Het salaris kan oplopen tot € 4.000,- bruto op fulltime basis. Als je fulltime werkt dan ontvang je 26 vakantiedagen per jaar. Iedere medewerker ontvangt een dertiende maand en je maandelijkse reiskosten worden vergoed. Uiteraard heb jij ook recht op vakantiegeld en bouw je pensioen op. Verder kun je dagelijks genieten van een uitstekende werksfeer met gezellige collega's. Als jij in bent voor een borrel, dan kan je vrijdag aansluiten bij de vrijdagmiddagborrel en daar wordt wat afgelachen!
Inlichtingen
Heb jij interesse in de vacature? Neem dan snel contact op met mij via lisa.meho@link2match.nl, of via het sollicitatieformulier of bel/ WhatsApp op 06-49740441. Ik kijk in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!
Solliciteer direct
Als Personal Assistant bij dit toonaangevende en internationale advocatenkantoor in Amsterdam ben jij de onmisbare schakel in een team van juristen. Jij levert feilloos secretariële- en administratieve ondersteuning en komt te werken in een dynamische en ambitieuze werkomgeving. Staat het ontzorgen jou op het lijf geschreven en ben jij bereid om jouw secretariële carrière naar een hoger niveau te tillen. Dan is dit dé functie voor jou!