Hospitality

Receptioniste / Front Office Assistant advocatenkantoor in Amsterdam

Vast / Tijdelijk

24 uur per week

Amsterdam

Introductie

Voor één van onze favoriete advocatenkantoren in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Receptioniste / Front Office Assistant die graag de cliënten en gasten een warm welkom bezorgt! Heb jij al een aantal jaren ervaring als Receptioniste in de advocatuur of zakelijke dienstverlening? Spreek je goed Engels en vind je het geweldig om in een prachtige omgeving op de zuidas te werken? Dan plan ik graag een kennismakingsgesprek met jou in om samen de mogelijkheden door te nemen en te kijken of dit bij jou past. Je wordt echt het visitekaartje van het kantoor en kan jezelf ontwikkelen binnen een moderne en internationale organisatie!

Organisatie

Dit prachtige internationale advocaten- en notariskantoor is een toonaangevend juridisch kantoor waar specialisten adviseren op zowel civiel als fiscaal gebied. Tot de cliënten behoren grote ondernemingen, financiële instellingen en overheden. Het unieke van dit advocatenkantoor is de intensieve samenwerking tussen advocaten, belastingadviseurs en notarissen. Het is een groot internationaal kantoren en ze hebben vestigingen in verschillende landen en overal ter wereld. Wereldwijd werken er ongeveer 1400 medewerkers. In Nederland zijn er twee vestigingen in Rotterdam en in Amsterdam. Het is een internationale omgeving waar jij aan belangrijke zaken gaat werken op hoog niveau. Engels is belangrijk binnen dit internationale kantoor, maar uiteraard wordt er in het Nederlands gecommuniceerd. Het advocatenkantoor heeft een prettige sfeer en er wordt veel aandacht besteed aan het werken in kleinschalige en gezellige teams. Samen met collega's ga jij het beste resultaat behalen en werk je in teamverband aan de successen. Het kantoor is gevestigd op een prachtige locatie op loopafstand van het station Amsterdam zuid.

Functie

Als Receptioniste ben jij het visitekaartje van kantoor. Binnen het receptie team wordt er daarom veel aandacht besteed aan het leveren van een zo hoog mogelijke kwaliteit in dienstverlening. We zijn op zoek naar een servicegerichte dame of heer die affiniteit heeft met de topadvocatuur en onderdeel wil uitmaken van een internationaal team met een hoogwaardige dienstverlening.

 

Je werkzaamheden zijn als volgt:

  • Zorgdragen voor een continue bereikbaarheid en accurate behandeling van in- en uitgaande telefoongesprekken;
  • Gebruiksklaar maken van vergaderzalen en aanvullen van voorraden;
  • Het ontvangen en begeleiden van interne en externe bezoekers;
  • Het inplannen en faciliteren van vergaderingen, bijeenkomsten, events etc.;
  • Het verzenden en ontvangen van koerier stukken;
  • Accuraat en frequent bijhouden van diverse administratieve werkzaamheden;
  • Ondersteuning bieden aan de informatiespecialist.

 

Word jij er blij van om klantencontact te hebben en vind je het leuk om verschillende zaken te regelen als het gaat om het reilen en zeilen op kantoor? Als Receptioniste ben jij het visitekaartje van het advocatenkantoor en kun jij al deze verschillende taken op je nemen.

Functie-eisen

  • Een afgeronde opleiding op mbo 4 niveau, bij voorkeur in de hospitality;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent representatief en echt het visitekaartje voor een modern advocatenkantoor;
  • Woonachtig in regio Amsterdam;
  • Je kunt goed overweg met systemen en met Office 365;
  • Jij bent drie dagen per week beschikbaar op de maandag, donderdag en vrijdag met werktijden van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Aanbod

Als Receptioniste ga jij een superleuke functie bekleden op een prachtig advocatenkantoor in Amsterdam!

De (secundaire) arbeidsvoorwaarden:

: Een startsalaris van € 3.110 binnen schaal 6, welke loopt tot € 4.131 bruto op fulltime basis;

: Je ontvangt een volledige reiskostenvergoeding voor het openbaar vervoer of € 0,23 per km;

: Een goed geregelde pensioenvoorziening;

️: Je hebt recht op 26 vakantiedagen op fulltime basis en 8,33% vakantiegeld;

: Een vaste toeslag in december van € 225,-;

: Een fietsplan met een vergoeding van € 1.000 voor de aanschaf van een E-bike;

: Een professionele en fijne samenwerking met directe collega's, die het verschil maken op de werkvloer!

Inlichtingen

Ben jij klaar voor een nieuwe stap als Receptioniste op een internationaal advocatenkantoor? Neem dan snel contact op met Rinske Buitendijk van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Rinske Buitendijk | Eigenaar

T: 06-51477244

E: rinske.buitendijk@link2match.nl

Recruiter voor deze
vacature

Rinske Buitendijk
Founder / Owner
06-51477244
rinske.buitendijk@link2match.nl

Solliciteer direct

 

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)

Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

 

Voor één van onze favoriete advocatenkantoren in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Receptioniste / Front Office Assistant die graag de cliënten en gasten een warm welkom bezorgt! Heb jij al een aantal jaren ervaring als Receptioniste in de advocatuur of zakelijke dienstverlening? Spreek je goed Engels en vind je het geweldig om in een prachtige omgeving op de zuidas te werken? Dan plan ik graag een kennismakingsgesprek met jou in om samen de mogelijkheden door te nemen en te kijken of dit bij jou past. Je wordt echt het visitekaartje van het kantoor en kan jezelf ontwikkelen binnen een moderne en internationale organisatie!

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden