(Thuis)werken als Personal Assistant
Vast / Tijdelijk
40 uur per week
Amsterdam
Introductie
Wie wil dat nou niet, (thuis)werken als Personal Assistant op de sectie Arbeidsrecht bij een internationale advocatenkantoor?! Doorgroeimogelijkheden tot Paralegal én een non-hiërarchische werkomgeving. Zowel in een junior, medior en senior rol zoeken wij versterking. Wekt het je interesse? Lees dan snel verder!
Organisatie
Het DNA van dit advocatenkantoor kenmerkt zich, ondanks het grote en internationale karakter als: nuchter, toegankelijk, samenwerkingsgericht en allen gedreven door een passie voor ons vak. Dit kantoor is altijd op zoek naar talentvolle mensen. Zij bieden volop mogelijkheden om het beste uit jezelf te halen en te bouwen aan een succesvolle (internationale) carrière. Denk bijvoorbeeld aan de doorgroeimogelijkheden tot Paralegal. Een wereld waar alles continu in ontwikkeling is, kijken zij naar de toekomst. Deze toekomstgerichte visie is onderdeel van hen DNA.
Het gaat om één van de grootste advocatenkantoren ter wereld met meer dan 70 kantoren in ruim 40 landen. In Nederland behoort dit kantoor tot een van de meest toonaangevende juridische dienstverleners. Met ruim 150 advocaten, notarissen en belastingadviseurs bedienen zij de cliënten, waarbij zij de diepgaande kennis van de Nederlandse markt, combineren met hen wereldwijde netwerk en perspectief.
Persoonlijkheid is voor dit advocatenkantoor net zo belangrijk als vakkundigheid. Ze kennen geen stereotype medewerker. Je bent uniek om wie je bent en er wordt daardoor ook echt gekeken naar wat jij nodig hebt om de beste resultaten neer te zetten. Dit geldt ook op persoonlijk niveau! Dit advocatenkantoor anticipeert op mogelijke uitdagingen, versnellen waar nodig en ontwikkelen innovatieve en duurzame oplossingen voor hun cliënten en werknemers. zij zijn trots op een werkomgeving waarin deze visie naar voren komt en zij hun medewerkers aanmoedigt om hun verantwoordelijkheden te nemen, mening te delen en waar de ruimte bestaat om jouw talent te ontwikkelen.
Functie
Als Personal Assistant op de sectie Arbeidsrecht werk je 50% vanuit huis en 50% op kantoor. Je verricht je werkzaamheden voor de advocaten van de sectie Employment & Pensions (Arbeidsrecht). Je bent samen met jouw collega's de eindschakel van het gehele administratieve proces. Dit houdt in dat je (pro) actieve ondersteuning biedt op het gebied van mailbox- en agendabeheer, het bewaken van deadlines, het uitvoeren van correspondentie in de Nederlandse en Engelse taal, archivering van (digitale) dossiers, post- en telefoonverkeer. Je werkt in een collegiale (werk)omgeving met een informele cultuur. Kortom, een afwisselende en veelzijdige functie in een collegiale (werk)omgeving met een informele cultuur!
Functie-eisen
Je staat stevig in je schoenen en bent een stressbestendig, toegankelijk én communicatief persoon. Karaktereigenschappen die jou verder omschrijven zijn: proactief, snel kunnen schakelen, secuur, dienstverlenend, en zelfstandig. Maar je bent vooral ook enthousiast en positief ingesteld!
• Je hebt een MBO of HBO diploma behaald;
• Enige ervaring in de zakelijke dienstverlening als Secretaresse of Personal Assistant, maar bij voorkeur in de juridische branche;
• Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en je voelt je comfortabel bij het spreken van Engels;
• Kennis van de roladministratie is een pré;
• Minimaal vier dagen per week beschikbaar.
Aanbod
Als je deels (thuis)werkt als Personal Assistant zou je denken, dat is een bijzondere kans. Toch?! Maar dat is nog lang niet alles. Wat kan je nog meer verwachten:
• Een salarisindicatie: Tussen de €2.600,- - € 4.200,- bruto op fulltime basis, afhankelijk van jouw werkervaring;
• Tijdelijke inflatietoeslag van €250,- bruto per maand op basis van 40 uur;
• Een thuiswerkvergoeding van €35,- netto vanaf 20 uur per week;
• Gratificatieregeling waarbij je bij goed functioneren een maandsalaris extra kan verdienen;
• Vakantiegeld: 8%;
• Reiskostenvergoeding, 21 cent per kilometer of volledige vergoeding OV-kosten;
• Vakantiedagen: 25 dagen op fulltime basis;
• Pensioenregeling;
• Bedrijfsfitnessregeling waarbij je met korting kan sporten
• Vergoeding van cursussen of studie om intern door te groeien;
• (Thuis)werkmiddelen, waaronder bijvoorbeeld een telefoon en laptop.
Inlichtingen
Ben jij al nieuwsgierig naar meer?
Neem dan snel contact op met Annelies Vandewalle via anne.vandewalle@link2match.nl, of via het sollicitatieformulier of bel/ WhatsApp op 06-83158619. Ik kijk in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!
Voor meer informatie over Link2Match en de werkwijze verwijs ik jou door naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.
Annelies Vandewalle | Recruiter
T: 06-83158619
E: anne.vandewalle@link2match.nl