Advocatuur

Vacature Personal Assistant Arbeidsrecht

Vast / Tijdelijk

40 uur per week

Eindhoven

Intro

Heb je ervaring als Juridisch Secretaresse in de advocatuur en ga jij graag aan de slag voor een uitdagende sectie? Jij start als Senior Personal Assistant waarbij je 1 op 1 voor een vrouwelijke partner gaat werken op de afdeling Arbeidsrecht in Eindhoven. 

Werkzaamheden

Als Personal Assistant Arbeidsrecht ga jij de complexe agenda beheren van de vrouwelijke partner. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het dossierbeheer (aanmaken, bijhouden en archiveren). Verder zal je proactief deadlines bijhouden en de Partner op de hoogte stellen als specifieke stukken ingediend moeten worden bij de Rechtbank. Naast deze werkzaamheden ben jij ook dagelijks bezig met: 

Het verwerken van correspondentie en het uitwerken van dictaten; 

Ondersteun je bij de facturatie;

Assisteer je bij het gereedmaken van processtukken;

Organiseer je bijeenkomsten (on- en offline), bereid je presentaties voor en boek je de zakenreizen. 

Oftewel, je gaat een veelzijdige en zelfstandige functie vervullen als Personal Assistant waarbij je alle administratieve en secretariële taken uit handen gaat nemen.

Aanbod

Als Personal Assistant Arbeidsrecht ga je aan de slag bij één van de bekendste advocatenkantoren van Nederland! In eerste instantie zal je in dienst gaan via een uitzendconstructie. Bij goed functioneren kan je een contract voor bepaalde tijd krijgen voor de duur van 12 maanden, met de intentie op een langdurige samenwerking.

 

Als Personal Assistant ontvang je:

Een salarisindicatie: Tussen de € 3.000,- en € 4.000,- bruto op fulltime basis, afhankelijk van jouw werkervaring;

Vakantiegeld/ toeslag: 8,33%;

Reiskostenvergoeding;

Vakantiedagen: 27 dagen op fulltime basis;

Een pensioenvoorziening;

Verzekering: WGA-aanvulling en WIA-excedent (50% werkgever en 50% werknemer);

Een budget om aan je persoonlijke en/of professionele doelen te werken;

(Thuis)werkmiddelen, waaronder bijvoorbeeld een telefoon en laptop.

Daarnaast worden er regelmatig teamuitjes georganiseerd om teambuilding te creëren. Ook biedt jouw toekomstige werkgever voor Office Support diverse cursussen aan. Sommige modules zijn verplicht, waaronder IT- en taalvaardigheidscursussen en cursussen betreft wet- en regelgeving.

Functie-eisen

Als Personal Assistant Arbeidsrecht heb je oog voor detail en heb je het liefst de touwtjes in eigen handen. Jij ziet de noodzaak om het proces in goede banen te leiden en geeft een reminder aan de partners en advocaten wanneer er prioriteiten gesteld moeten worden. Daarnaast:

Ben je (recent) werkzaam als Juridisch Secretaresse en/ of Personal Assistant in de juridische branche en bij voorkeur in de advocatuur; 

Word je enthousiast van plannen en organiseren en ontzorgen op administratief en secretarieel niveau;

Ben je punctueel, stel je de juiste prioriteiten en functioneer je goed in een omgeving waar je snel moet schakelen;

Heb je een goede beheersing van MS Office en/of Microsoft 365;

Beschik je over uitstekende Nederlandse en Engelse taalvaardigheden, in zowel woord als geschrift;

Ben je voor minimaal 32 tot 40 uur per week beschikbaar. 

Ben je bekend met de advocatuur? Dat is een voordeel, maar het is niet noodzakelijk! Je krijgt namelijk de tijd om ingewerkt te worden en je de werkzaamheden eigen te maken. Ervaring als Secretaresse in de zakelijke en/ of juridische dienstverlening is wel een must!

Verder ga je graag een afwisselende en uitdagende uitdaging aan en beschik je over de volgende eigenschappen:

nieuwsgierig;

pro-actief;

accuraat;

stressbestendig.

Organisatie

Één van de grootste advocatenkantoren van Nederland is toe aan versterking van een Juridisch Secretaresse op de sectie Arbeidsrecht. Het advocatenkantoor heeft meerdere vestigingen in Nederland, o.a. in Eindhoven en Breda. Buiten Nederland is het advocatenkantoor ook actief en dat zorgt voor een internationaal georiënteerd karakter. Je komt vanuit een prachtig modern pand in Eindhoven te werken in samenwerking met een hecht en bevlogen team van Juridisch Secretaresses, Personal Assistants, Paralegals, Advocaten en een Partner. Jij komt 1 op 1 voor de Partner te werken op de afdeling Arbeidsrecht in Eindhoven. 

Het kantoor is opgedeeld in drie disciplines: advocatuur, notariaat en belastingadvies. De hectiek van de procespraktijk kan jij waarderen en je werkt écht als een team met een doel en dat is deadlines behalen en de juridische zaken afhandelen.

Persoonlijkheid is voor dit advocatenkantoor net zo belangrijk als vakkundigheid. Ze kennen geen stereotype medewerker. Je bent uniek om wie je bent en er wordt daardoor ook echt gekeken naar wat jij nodig hebt om de beste resultaten neer te zetten. Dit geldt ook op persoonlijk niveau! Er worden zelfs retreats aangeboden om aan persoonlijke doelstellingen te werken, maar je kunt natuurlijk ook op retraite gaan om jezelf weer in balans te brengen als persoon. 

Contactpersoon

Neem dan snel contact op met Lisa Marink van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruiter? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.

Lisa Marink | Recruiter & Eigenaresse bij Link2Match

T: 06-51777722

E: lisa.marink@link2match.nl

Recruiter voor deze
vacature

Lisa Marink
Founder / Owner
06-51777722
lisa.marink@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Heb je ervaring als Juridisch Secretaresse in de advocatuur en ga jij graag aan de slag voor een uitdagende sectie? Jij start als Senior Personal Assistant waarbij je 1 op 1 voor een vrouwelijke partner gaat werken op de afdeling Arbeidsrecht in Eindhoven.