Advocatuur

Vacature Receptioniste bij een internationaal advocatenkantoor

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Amsterdam Zuidas

Intro

Ben je op zoek naar een dynamische rol waarin je het kloppende hart van dit vooraanstaande advocatenkantoor wordt?

Als receptioniste ben jij niet alleen het eerste aanspreekpunt, maar ook de spil die alles soepel laat draaien!

Je bent de verbindende schakel tussen bezoekers, medewerkers en leveranciers, en jouw proactieve houding en betrokkenheid maken het verschil.

Herken jij jezelf hierin? Lees dan snel verder.

Werkzaamheden

Als receptioniste vervul je een sleutelrol binnen het kantoor, waarbij je fungeert als de eerste schakel tussen bezoekers, medewerkers en de leveranciers.

Daarnaast houd jij je bezig met:

• Verwelkomen van gasten op een professionele en vriendelijke manier;

• Beheren van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste personen of afdelingen;

• Verwerken van inkomende en uitgaande post en pakketten;

• Assisteren bij administratieve taken zoals het bijhouden van agenda's, het boeken van vergaderruimtes en het regelen van reisarrangementen;

• Ondersteunen van advocaten en ander personeel bij diverse administratieve en organisatorische taken;

• Handhaven van een nette en georganiseerde receptie- en wachtruimte;

• Zorgen voor een soepele dagelijkse gang van zaken op kantoor met een professionele en servicegerichte benadering.

Aanbod

• Salaris tot € 3.100,- op basis van een fulltime dienstverband;

• 8.33 procent vakantietoeslag;

• 100% pensioenvergoeding vanuit de werkgever;

• NS Businesscard;

• Fietsleaseplan;

• Dagelijks verzorgde lunch en fruit;

• 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.

Functie-eisen

• Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding;

• Beschikbaarheid van ten minste 32 uur per week;

• Aantoonbare ervaring in receptiewerk en/of een andere dienstverlenende functie;

• Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;

• Zelfstandige werkinstelling en een proactieve houding;

• Representatief voorkomen en sterke servicegerichtheid;

• Vaardigheid in Microsoft Office-programma's zoals Word, PowerPoint en Outlook.

Organisatie

Dit Advocatenkantoor, gevestigd aan de rand van de bruisende Zuidas in Amsterdam, is op zoek naar een receptioniste die het team komt versterken!

Met 26 kantoren in 9 landen en meer dan 1300 advocaten, notarissen en fiscalisten leveren zij topkwaliteit aan hun cliënten.

Maar wat dit kantoor écht onderscheidt, zijn hun kernwaarden:

• Fun

• work-life balance

• respect

Bij dit kantoor staat kwaliteit in combinatie met een leuke werksfeer centraal.

Geen minimum urennorm en geen hiërarchie, elk individu is gelijk en heeft inspraak.

Kom werken op het hoogste niveau, waar ontspanning en een goede dosis humor net zo belangrijk zijn als professionaliteit.

Contactpersoon

Enthousiast geworden? Neem dan snel contact op met Nikki Vurens van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruitment Specialist? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.

Nikki Vurens

Recruitment Specialist bij Link2Match

 

Recruiter voor deze
vacature

Nikki Vurens
Recruitment Specialist
06-17197486
nikki.vurens@link2match.nl

Solliciteer direct

 

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)

Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

 

Ben je op zoek naar een dynamische rol waarin je het kloppende hart van dit vooraanstaande advocatenkantoor wordt?

Als receptioniste ben jij niet alleen het eerste aanspreekpunt, maar ook de spil die alles soepel laat draaien!

Je bent de verbindende schakel tussen bezoekers, medewerkers en leveranciers, en jouw proactieve houding en betrokkenheid maken het verschil.

Herken jij jezelf hierin? Lees dan snel verder.