Hospitality

Vacature: Front Office Assistant op de Zuidas

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Amsterdam Zuidas

Intro

Ben jij klaar om jouw carrière naar een hoger niveau te tillen? Dit is jouw kans om aan de slag te gaan als Front-Office Assistant bij een van de grootste en meest prestigieuze advocatenkantoren van de Benelux. In deze rol combineer je gastvrijheid met administratieve ondersteuning en draag je bij aan de professionele uitstraling van een internationaal opererend kantoor. Dit is jouw kans om deel uit te maken van een organisatie waar persoonlijke ontwikkeling, teamwork en kwaliteit centraal staan.

Werkzaamheden

Als Front Office Assistant ben jij het eerste aanspreekpunt voor cliënten en bezoekers, en zorg je voor een professionele en gastvrije ontvangst. Je beheert de vergader- en ontvangstruimtes en biedt ondersteuning aan circa 20 Personal Assistants die werkzaam zijn binnen verschillende praktijkgroepen. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Representatieve en facilitaire ondersteuning bieden aan alle collega’s;
  • Zorgen voor een goed georganiseerd vergadercentrum;
  • Bezoekers verwelkomen en zorgen voor een optimale beleving;
  • Assisteren bij het organiseren van seminars, workshops en evenementen;
  • Secretariële en administratieve ondersteuning bieden aan de Personal Assistants.

Aanbod

Als Front-Office Assistant bij een internationaal advocatenkantoor op de Zuidas profiteer je van aantrekkelijke (secundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een salaris tot € 3.150,- bruto op fulltime basis (40 uur);[LM1] 
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 100% reiskostenvergoeding
  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Pensioenvoorziening;
  • Budget voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Daarnaast worden regelmatig teamuitjes georganiseerd ter bevordering van de samenwerking, en biedt jouw toekomstige werkgever diverse cursussen voor Office Support aan.

Functie-eisen

  • Enige ervaring als receptionist(e) in de juridische, zakelijke of hospitality sector.
  • Bij voorkeur een mbo-opleiding in hospitality.
  • Minimaal 3 dagen per week beschikbaar; 4 of 5 dagen is ook mogelijk.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, mondeling en schriftelijk.
  • Verzorgd, beleefd en communicatief sterk met oog voor detail.
  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving.

Je hebt een assertieve houding, een representatieve uitstraling en neemt graag initiatief. Je beschikt over de volgende eigenschappen:

  • Nauwkeurig
  • Zelfverzekerd
  • Detailgericht

Tot slot kom je het beste tot je recht binnen een grotere organisatie met uitgebreide faciliteiten, waar diversiteit en inclusie gewaardeerd worden.

Organisatie

Je nieuwe werkgever is een van de grootste en meest vooraanstaande advocatenkantoren in de Benelux, met meerdere vestigingen in Nederland. Jouw werkplek bevindt zich op de Zuidas in Amsterdam, wat het gemakkelijk bereikbaar maakt met het openbaar vervoer. Al verschillende dames werken via Link2Match en hebben het hier naar hun zin. Het personeelsverloop is laag, wat te danken is aan de onderlinge aandacht voor elkaar. Jouw ontwikkeling is een prioriteit, en er worden cursussen en trainingen aangeboden om jouw persoonlijke en professionele doelen te realiseren.

Bij dit advocatenkantoor word je gewaardeerd om wie je bent, en jouw ambities worden volledig gesteund. Hoewel het kantoor een formele uitstraling heeft, heerst er intern een informele en no-nonsense cultuur. Bovendien profiteer je van uitmuntende (secundaire) arbeidsvoorwaarden, variërend van gezellige vrijdagmiddagborrels tot skireizen en dagelijkse gezelligheid op de werkvloer. Naast de focus op hard werken, krijg je hier de kans om sterke en plezierige relaties op te bouwen met je collega’s

Contactpersoon

Stuur je cv en motivatie naar noa.gris@link2match.nl en word het visitekaartje van deze internationale organisatie! Wij kijken uit naar jouw reactie!

Recruiter voor deze
vacature

Noa Gris
Recruitment Specialist
06-13756109
noa.gris@link2match.nl

Solliciteer direct

 

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)

Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

 

Ben jij klaar om jouw carrière naar een hoger niveau te tillen? Dit is jouw kans om aan de slag te gaan als Front-Office Assistant bij een van de grootste en meest prestigieuze advocatenkantoren van de Benelux. In deze rol combineer je gastvrijheid met administratieve ondersteuning en draag je bij aan de professionele uitstraling van een internationaal opererend kantoor. Dit is jouw kans om deel uit te maken van een organisatie waar persoonlijke ontwikkeling, teamwork en kwaliteit centraal staan.