Vacature Administratief Medewerker Backoffice (deels remote)
Vast / Tijdelijk
40 uur per week
Den Haag
Intro
Ben jij administratief sterk, werk je secuur en ben je toe aan een uitdagende functie in een formele en uitdagende werkomgeving? Dit prachtige notariskantoor in Den Haag is op zoek naar een Junior Medewerker Backoffice om het team te versterken!
Werkzaamheden
Als Junior Medewerker Backoffice ben je een onmisbare schakel binnen ons kantoor. Je zorgt ervoor dat dossiers voor onze drie rechtsgebieden (familierecht, onroerend goed en ondernemingsrecht) zorgvuldig en tijdig worden aangemaakt. Daarnaast voer je zelfstandig de volgende taken uit:
- Verrichten van benodigde recherches.
- Opstellen en versturen van eerste brieven naar cliënten en banken.
- Afhandelen van royementen.
In deze rol is het belangrijk dat je snel zelfstandig kunt werken en een scherp oog hebt voor detail.
Aanbod
Ze bieden jou de mogelijkheid om te werken in een prachtig notariskantoor dat bekend staat als een ware snoepwinkel voor de liefhebbers van het notariële vak. Ze hechten veel waarde aan het vertrouwen in de medewerkers en geven je de ruimte en verantwoordelijkheid om je werk op jouw manier uit te voeren. Hybride werken is hier uitstekend mogelijk, zodat je een goede balans kunt vinden tussen werk en privé. Ze hebben een feestdagenbeleid waardoor er geen verplichting is om altijd vrij te zijn op de Christelijke feestdagen. Collegae die dat willen, kunnen op een Christelijke feestdag werken en bijvoorbeeld op een feestdag van een ander geloof vrij zijn.
Daarnaast bieden wij:
- Een salaris tot € 3.500,- bruto op fulltime basis (37,5 uur).
- Een stimulerende werkomgeving met volop mogelijkheden voor professionele begeleiding en ontwikkeling.
- Goede arbeidsvoorwaarden passend bij jouw ervaring en expertise.
- Flexibiliteit in werktijden en locatie, met de mogelijkheid om (groten)deels vanuit huis te werken.
Functie-eisen
Voor deze functie zoeken wij nadrukkelijk geen student die een bijbaan wil, maar een enthousiaste professional die:
- Een afgeronde opleiding heeft, bijvoorbeeld op MBO-niveau (bij voorkeur Schoevers) of HBO Rechten.
- Toe is aan een eerste of volgende stap in zijn/haar carrière.
- Zorgvuldig en gestructureerd werkt.
- Prettig functioneert in een formele, statige werkomgeving.
- Minimaal 4 of 5 dagen per week beschikbaar is.
Organisatie
Het notariskantoor is gevestigd in hartje Den Haag en staat bekend om zijn hoogwaardige dienstverlening binnen het notariaat. Je loopt zo het gezellige centrum in van Den Haag. En ook is het kantoor goed bereikbaar vanaf Den Haag Centraal station.
Het is één van de grootste zelfstandige notariskantoren van Den Haag. Het kantoor heeft een lange geschiedenis en staat bekend om zijn vertrouwde kwaliteit en expertise.
Het team bestaat uit ervaren notarissen, kandidaat-notarissen en een enthousiast team van ondersteunend personeel, die gezamenlijk streven naar maatwerk en een uitstekende klant experience.
Contactpersoon
Heb je interesse? Neem dan contact op met Rinske Buitendijk, eigenaar van Link2Match of via het sollicitatieformulier.
T: 06-51477244
E: rinske.buitendijk@link2match.nl
Solliciteer direct
Ben jij administratief sterk, werk je secuur en ben je toe aan een uitdagende functie in een formele en uitdagende werkomgeving? Dit prachtige notariskantoor in Den Haag is op zoek naar een Junior Medewerker Backoffice om het team te versterken!