Advocatuur

Vacature: Personal Assistant Corporate

Vast

32 uur per week

Amsterdam

Intro

Een veelzijdige rol als Personal Assistant binnen een hecht team op de Zuidas!

Ben jij een proactieve en georganiseerde professional die graag in een dynamische en internationale werkomgeving werkt? Ik zoek per direct een Personal Assistant voor de Corporate praktijkgroep bij een groot en internationaal georiënteerd advocatenkantoor.

Werkzaamheden

Als Personal Assistant ben jij de rechterhand van een partner en/of een aantal associates. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en regelt zaken tot in de puntjes. Van agendabeheer en inboxmanagement tot het organiseren van vergaderingen en zakenreizen – jij bent onmisbaar in de dagelijkse praktijk. Daarnaast speel je een sleutelrol in de administratieve afhandeling van juridische documenten en stel je in samenwerking met de boekhouding de maandelijkse rekeningen op.

Je werkt zelfstandig en proactief, maar bent tegelijkertijd onderdeel van een team van 30 assistenten die elkaar ondersteunen en van elkaar leren. Samen zorgen jullie voor een soepel draaiende praktijkgroep. En naast hard werken is er ook ruimte voor gezellige activiteiten binnen en buiten werktijd!

Aanbod

✔ Een salaris tussen de € 2.700,- en € 3.800,- bruto op fulltime basis, afhankelijk van je ervaring.
✔ Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een bijdrage aan je zorgverzekering, een premievrij pensioen en een aanvullende verlofregeling bij geboorte.
✔ Toegang tot top-sportscholen (Trainmore, Rocycle, Clubsportive en Saints & Stars).
✔ Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen een toonaangevend internationaal advocatenkantoor.
✔ Budget voor het inrichten van een thuiswerkplek.
✔ Een laptop en iPhone van de zaak.
️✔  Dagelijks een heerlijke lunch bereid door onze chefs.
✔ Gezellige sociale activiteiten en vrijdagmiddagborrels.

Functie-eisen

✔ HBO/WO geschoold en hebt een secretariële of andere relevante opleiding afgerond.
✔ Een organisatietalent met ervaring als assistant of secretaresse (pré).
✔ Vaardig in Microsoft Office (Outlook, Word, Excel en PowerPoint).
✔ Uitstekend in Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
✔ Beschikbaar voor 4 of 5 dagen per week.
✔ Servicegericht, stressbestendig en proactief – je houdt van schakelen en meedenken!

Organisatie

Je toekomstige werkgever is een wereldwijd toonaangevend advocatenkantoor met een prestigieuze vestiging op de Zuidas in Amsterdam. Het kantoor is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer – zodra je station Zuid uitloopt, ben je er. Werk je van buiten Amsterdam? Geen probleem, er is parkeergelegenheid beschikbaar.

Bij dit advocatenkantoor werken ze in een ambitieuze en internationale omgeving, waarin samenwerking, ontwikkeling en werkplezier centraal staan. Ze zoeken gedreven professionals die verder kijken dan de standaard en altijd nét dat stapje extra zetten.

Contactpersoon

Zie jij jezelf al werken bij dit professionele en ambitieuze advocaten- en notariskantoor op de Zuidas in Amsterdam? Ik maak graag kennis met je!

Stuur je motivatiebrief en cv naar lisa.marink@link2match.nl
Liever eerst even overleggen? Bel mij gerust!

➡ Jij bent een belangrijke schakel binnen de corporate praktijk – en zij zorgen ervoor dat jij je meteen thuis voelt!

Recruiter voor deze
vacature

Lisa Marink
Founder / Owner
06-51777722
lisa.marink@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron


CAPTCHA code

Een veelzijdige rol als Personal Assistant binnen een hecht team op de Zuidas!

Ben jij een proactieve en georganiseerde professional die graag in een dynamische en internationale werkomgeving werkt? Ik zoek per direct een Personal Assistant voor de Corporate praktijkgroep bij een groot en internationaal georiënteerd advocatenkantoor.