Senior Personal Assistant Bouw- en Vastgoed
Vast / Tijdelijk
32 uur per week
Amsterdam
Intro
Treedt in dienst als Senior Personal Assistant op de sectie Bouw- en Vastgoed bij een bekend en groot advocatenkantoor in Amsterdam. Wij zijn op zoek naar een ervaren Personal Assistant bij wie de kunst van het ontzorgen hem/haar op lijf geschreven staat. Heb jij al enige ervaring als Personal Assistant en ben jij toe aan een functie met meer verantwoordelijkheid? Dan kom ik graag met jou in contact om je beter te leren kennen en samen te kijken naar de mogelijkheden voor jouw vervolgstap binnen de zakelijke dienstverlening/advocatuur!
Werkzaamheden
Als Senior Personal Assistant zorg jij voor optimale ondersteuning en functioneer jij als de rechterhand van een partner. Jij leidt het proces in goede banen en geeft een reminder aan de partner over de prioriteiten die gesteld moeten worden. In deze functie til jij de rol Personal Assistant naar een hoger niveau en ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen uit van het team. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit het:
- Beheren van de procespraktijk en het bijhouden van termijnen;
- Verzorgen van juridische documenten en processtukken;
- Beheren van de complexe agenda voor de partner in Outlook;
- Inplannen en voorbereiden van afspraken en overleggen;
- Bewaken van volledige declaratieprocessen;
- Verzorgen van de planning en organisatie binnen het team;
- Verwerken van post en (digitaal) filen in de dossiers.
Aanbod
Je treedt direct in dienst bij het advocatenkantoren en hebt recht op de volgende arbeidsvoorwaarden:
• Een salaris tot € 4.450,- bruto op fulltime basis afhankelijk van jouw werkervaring en huidige salariswens;
• Vakantietoeslag van 8%;
• Op fulltime basis 27 vakantiedagen;
• Een volledige reiskostenvergoeding;
• Een aantrekkelijke pensioenvoorziening;
• Een budget om aan je persoonlijke en/of professionele doelen te werken.
Verder worden er regelmatig teamuitjes georganiseerd om teambuilding te creëren. Last but not least, je gaat een uitdagende functie aan als Personal Assistant waarbij je voor een drukbezette partner gaat werken.
Functie-eisen
Als Senior Personal Assistant bekleed je een veelzijdige en uitdagende rol. Met jouw ruime ervaring in een ondersteunde rol verricht jij werkzaamheden op zowel secretarieel, administratief als organisatorisch gebied. Zo neem je het liefst het voortouw en weet je in te spelen op iedere situatie. Bovendien weet jij de taken goed te delegeren en kun je de Junior Assistants om hulp vragen, zodat jij jezelf kunt richten op het inhoudelijke werk. Je komt te werken in een open en dynamische werkomgeving die jou voldoende ruimte biedt om je vaardigheden in de breedste zin te ontwikkelen. Hier sluit een functie als Personal Assistant perfect op aan!
Verder is het profiel compleet als jij jezelf herkent in de onderstaande punten:
- Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur opgedaan als Secretaresse of Personal Assistant binnen de makelaardij of zakelijke dienstverlening;
- Interesse in de sectie Bouw- en Vastgoed. Ervaring is een pre, maar zeker geen vereiste;
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelste taal in zowel word als geschrift;
- Je wordt enthousiast over het ontzorgen van de partner, weet prioriteiten te stellen en beschikt over goede organisatorische vaardigheden;
- Je bent beschikbaar voor minimaal vier dagen per week (32 uur). De optie om fulltime te werken is uiteraard bespreekbaar;
- Een assertieve houding met een representatieve uitstraling. Verder omschrijven de woorden punctueel, assertief en gedetailleerd jouw volkomen;
- Jij komt het beste uit de verf binnen een grote organisatie met veel faciliteiten waarin je snel moet kunnen schakelen.
Organisatie
Jij komt te werken op de afdeling Bouw- en Vastgoed bij één van de grootste advocatenkantoren van Nederland. Met hun internationaal georiënteerd karakter en meerdere vestigingen in Nederland, waaronder in Amsterdam en Rotterdam, onderscheiden zij zich met hun commerciële focus en maatschappelijke betrokkenheid. Zij bevinden zich in een modern pand, waarvan jouw afdeling uitkijkt op een prachtig uitzicht over de Zuidas. De meeste medewerkers reizen met het openbaar vervoer, omdat de ov-verbinding uitstekend is. Je stapt het station uit en het kantoor in!
Het kantoor is op te delen in drie disciplines: advocatuur, notariaat en belastingadvies. In deze rol werk jij in een hecht en bevlogen team van Personal Assistants, Paralegals en Advocaten/Partners. Er heerst een open en prettige werkomgeving, waarin jouw ontwikkeling hoog in het vaandel staat. Verder is persoonlijkheid net zo belangrijk als vakkundigheid. Dit advocatenkantoor kent geen stereotype medewerker. Je bent uniek om wie je bent en er wordt daardoor ook echt gekeken wat jij nodigt hebt om de beste resultaten neer te zetten. Zo worden er trainingen en cursussen aangeboden voor het rechtsgebied waarin je werkt en worden er zelfs retreats aangeboden om jezelf te ontwikkelen of om jezelf weer in balans te brengen als persoon.
Contactpersoon
Ben jij enthousiast geraakt en toe aan een volgende stap in jouw carrière? Ga dan de uitdaging aan als Senior Personal Assistant in Amsterdam.
Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze website of neem contact op met Rinske Buitendijk.
Rinske Buitendijk | Eigenaar Link2Match
T: 06-51477244
E: rinske.buitendijk@link2match.nl
Solliciteer direct
Treedt in dienst als Senior Personal Assistant op de sectie Bouw- en Vastgoed bij een bekend en groot advocatenkantoor in Amsterdam. Wij zijn op zoek naar een ervaren Personal Assistant bij wie de kunst van het ontzorgen hem/haar op lijf geschreven staat. Heb jij al enige ervaring als Personal Assistant en ben jij toe aan een functie met meer verantwoordelijkheid? Dan kom ik graag met jou in contact om je beter te leren kennen en samen te kijken naar de mogelijkheden voor jouw vervolgstap binnen de zakelijke dienstverlening/advocatuur!