Advocatuur

Vacature Personal Assistant / Officemanager mét coördinerende taken.

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Utrecht

Intro

Ben jij een organisatietalent dat moeiteloos schakelt tussen partnerondersteuning en het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantoorprocessen?

Lijkt het je leuk om te werken op een advocatenkantoor met een dynamische sfeer en veel verantwoordelijkheid in een uitdagende combinatierol? Dan is dit jouw kans om een centrale plek in te nemen binnen een hecht team! 

Werkzaamheden

Wat houdt deze rol dan in? 

  • Fungeren als Personal Assistant voor twee partners (administratief en organisatorisch ondersteunen)
  • Boeken van zakelijke reizen, agendabeheer van de partner(s), contractbeheer
  • Regelen en coördineren van alle kantoorzaken en faciliteiten
  • Aansturen van het secretariaat  (studenten)
  • Optreden als visitekaartje van het kantoor – zowel telefonisch als aan de receptie
  • Initiëren van verbeteringen binnen processen en kantoororganisatie
  • Onderhouden van zakelijke contacten met het internationale netwerk
  • Ondersteunen bij events, trainingen en overige kantooractiviteiten

Aanbod

  • Startsalaris tussen de €4.000,- - €5.000,- euro bruto per maand op basis van fulltime
  • Hybride werken mogelijk
  • Pensioenregeling
  • Werken binnen een enthousiast en jong team
  • Gezellige sfeer met oog voor balans tussen werk en privé
  • Mogelijkheid tot doorgroei naar een rol als Kantoordirecteur
  • Vakantiedagen: 30 (o.b.v. fulltime) + 1 yolo dag ( te besteden buiten de vakanties om als extra persoonlijke dag)
  • Inspirerende werkomgeving in hartje Utrecht mét parkeergelegenheid voor de deur!

Functie-eisen

Wat zoeken wij in jou? 

  • Afgeronde opleiding op MBO+ of Hbo-niveau (juridisch of secretarieel)
  • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare PA of Officemanagement functie (binnen de advocatuur)
  • Ervaring met aansturen is een pré
  • Communicatief sterk in Nederlands én Engels
  • Proactieve, oplossingsgerichte werkhouding
  • Organisatorisch sterk en goed in het aansturen van een team
  • Woonachtig in Utrecht of directe omgeving
  • Representatief, stressbestendig en servicegericht

Organisatie

Organisatie: Juridisch, professioneel, mensgericht
Team: Jong, betrokken, ambitieus
Sfeer: Open, gedreven, rustig
Voordelen: Doorgroeimogelijkheden, afwisseling, borrel drinken na werk met het team. 


Dit kantoor is gespecialiseerd binnen het arbeidsrecht en heeft een duidelijke missie: juridische topkwaliteit leveren in een persoonlijke en toegankelijke setting. Je werkt nauw samen met de partners én het secretariaat en hebt een centrale rol binnen het team. Iedereen wordt aangemoedigd om mee te denken over procesoptimalisatie en klantbeleving. Een fijne plek waar initiatief wordt gewaardeerd en ruimte is voor persoonlijke groei.

Contactpersoon

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging, en spreekt deze vacature jou aan? Neem dan contact op met Nikki Vurens van Link2Match of solliciteer direct via ons sollicitatieformulier. Wij kijken met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze kun je terecht op onze website of Instagram-pagina. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruitment Specialist? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn-pagina.

Nikki Vurens
Recruitment Specialist bij Link2Match

Recruiter voor deze
vacature

Nikki Vurens
Recruitment Specialist
06-17197486
nikki.vurens@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max MB)
GIF, PNG, JPEG (max MB)
PDF, DOC, DOCX (max MB)

Contactgegevens

Motivatie & Bron


CAPTCHA code

Ben jij een organisatietalent dat moeiteloos schakelt tussen partnerondersteuning en het soepel laten verlopen van de dagelijkse kantoorprocessen?

Lijkt het je leuk om te werken op een advocatenkantoor met een dynamische sfeer en veel verantwoordelijkheid in een uitdagende combinatierol? Dan is dit jouw kans om een centrale plek in te nemen binnen een hecht team!