Overig

Bestuurssecretaresse

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Capelle aan den IJssel

Introductie

Voor een zorginstelling in regio Rotterdam zoeken wij een Bestuurssecretaresse voor 32-36 uur per week. Heb jij ervaring als jij ervaring als Bestuurssecretaresse, Personal Assistant of Management Assistant en ben je proactief, representatief en vooruitstrevend? Vind je het daarnaast een uitdaging om samen met je collega in het kloppend bestuurlijke hart van deze organisatie werkzaam te zijn? Dan nodig ik jou graag uit voor een persoonlijk gesprek en misschien is dit wel de perfecte uitdaging voor jou!

Organisatie

Het is een middelgrote organisatie gevestigd in Capelle, Krimpen en Nieuwerkerk aan den IJssel, met ongeveer 1100 medewerkers en 400 vrijwilligers. Jij komt te werken op de hoofvestiging in Capelle aan den IJssel. Deze organisatie onderscheidt zich door betrokkenheid en korte communicatielijnen. Hier vind je meer dan een baan; je stapt in een warme en betrokken organisatie waar werkplezier een belangrijk thema is. Ze zijn gericht op voortdurende innovatie om aan veranderende behoeften te voldoen en streeft naar het zijn van een aantrekkelijke werkgever.

Je gaat deel uitmaken van een stimulerende werkomgeving waarin je jezelf kan zijn, wordt gezien, we betrokken zijn bij elkaar, waar kennis en talenten worden ingezet en waar we van elkaar willen leren. Kortom een gewaardeerd lid van het team. Je vormt samen met de andere bestuurssecretaresse een hecht team en krijgt leiding van de bestuurssecretaris.

Functie

Als ervaren secretaresse ontzorg je de bestuurder, bestuurssecretaris en manager F&I. Je verricht secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden. Je ziet wat er moet gebeuren en bent dienstverlenend. Prioriteiten wisselen soms snel en daarom is het van belang dat jij flexibel bent en het overzicht kunt behouden. Als spin in het web heb je zicht op de lopende bestuurlijke zaken en je kunt goed vooruit denken en plannen. Samen genieten we ervan met de nodige humor veel werk te verzetten. Jouw functie bestaat voor een belangrijk deel uit het notuleren van vergaderingen van het management team, de Raad van Bestuur en de commissies. Jouw notulen zijn accuraat en je levert een belangrijke bijdrage aan het soepel laten verlopen van besluitvorming.

Het lukt jou om lastige zaken voor elkaar te krijgen. Je bent het eerste aanspreekpunt van de centrale cliëntenraad en voorziet de leden tijdig van informatie. Je plant en regelt de logistiek rondom vergaderingen en zorgt dat de stukken tijdig beschikbaar zijn. Je bent een kei in het signaleren van knelpunten en lost ze op. Je beheert de diverse agenda’s nauwkeurig. Jouw correspondentieverwerking is adequaat en je bent goed in het digitaal archiveren van documentatie. Telefoongesprekken en vragen worden door jou doeltreffend en klantvriendelijk behandeld. Je hebt een zeer goede antenne voor wat er speelt in de organisatie en je gaat integer om met de informatie die jou vertrouwelijk ter ore komt. Je bent professioneel, flexibel en kunt goed kunt samenwerken. Wanneer je collega vrij is vervang je haar en werk je waar mogelijk extra.

Deze functie vraagt om een positieve, open houding en creativiteit.

Functie-eisen

Jij bent een ster in plannen en organiseren en maakt je de functie snel eigen. Daarnaast ben je integer en initiatiefrijk. Verder vragen wij het volgende:

• Een diploma in de richting van directiesecretaresse/management assistent op mbo 4 of hbo niveau;

• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);

• Je hebt affiniteit met de zorg;

• Incidentele beschikbaarheid in de avond;

• Je bent beschikbaar voor 32-36 uur per week.

Aanbod

Je krijgt een baan als Bestuurssecretaresse met veel verantwoordelijkheid waarin je vrijheid hebt en er ruimte is om te ontwikkelen. Je krijgt ondersteuning in je persoonlijke ontwikkeling en je werkt samen met enthousiaste collega’s die er samen met jou iets van willen maken. Verder bieden wij:

• Salarisschaal met een maximaal bruto maandsalaris van €3.848,27 op fulltime basis (36 uur), afhankelijk van relevante werkervaring;

• Een informele organisatie en een goede werksfeer met leuke teamactiviteiten;

• 237 verlofuren per jaar op basis van 36 uur per week;

• Een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8%, en diverse secundaire arbeidsvoorwaarden via onze Flex Benefits regeling, waaronder een fietsplan en bijdrage aan een sportabonnement;

• Mogelijkheid om de aanstelling binnen een paar jaar uit te breiden naar een voltijds dienstverband.

Inlichtingen

Ben je enthousiast over deze leuke uitdagende functie? Neem dan snel contact op met Rinske Buitendijk van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Ik kijk in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

T: 06-51477244

E: rinske.buitendijk@link2match.nl

Recruiter voor deze
vacature

Rinske Buitendijk
Founder / Owner
06-51477244
rinske.buitendijk@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Voor een zorginstelling in regio Rotterdam zoeken wij een Bestuurssecretaresse voor 32-36 uur per week. Heb jij ervaring als jij ervaring als Bestuurssecretaresse, Personal Assistant of Management Assistant en ben je proactief, representatief en vooruitstrevend? Vind je het daarnaast een uitdaging om samen met je collega in het kloppend bestuurlijke hart van deze organisatie werkzaam te zijn? Dan nodig ik jou graag uit voor een persoonlijk gesprek en misschien is dit wel de perfecte uitdaging voor jou!

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden