Front Office Receptionist(e) bij een boutique advocatenkantoor
Vast / Tijdelijk
40 uur per week
Den Haag
Introductie
Voor een vernieuwend advocatenkantoor in Den Haag zijn wij op zoek naar een Front Office Receptionist(e). Spreekt deze vacature jou aan? Dan breng ik je graag in contact met dit advocatenkantoor.
Organisatie
Dit advocatenkantoor levert al meer dan 50 jaar juridische diensten van topkwaliteit. Met een sterke focus op verschillende rechtsgebieden, waaronder ondernemingsrecht, vastgoedrecht, arbeidsrecht, en bestuursrecht, bieden zij een breed scala aan expertise aan hun cliënten. Dit advocatenkantoor staat bekend om zijn persoonlijke en informele karakter. Het kantoor is groot genoeg voor uitdagende zaken, maar tegelijk middelgroot genoeg om persoonlijk te zijn en te blijven. Het advocatenkantoor heeft meerdere vestigingen in Nederland en hier werken in totaal ca. 100 medewerkers. Het secretariaat bestaat uit 9 enthousiaste dames met veel ervaring. Het kantoor hecht veel waarde aan eigen initiatief om je te kunnen ontwikkelen tot een volwaardige professional.
Functie
Als Receptionist(e) ben je verantwoordelijk voor een hartelijke en professionele ontvangst van alle bezoekers. Naast gevoel voor gastvrijheid, heb je ook aandacht voor veiligheid. Bovendien beheer je alle reserveringen voor vergaderruimtes en ben je het eerste aanspreekpunt voor gasten, waarbij je ervoor zorgt dat ze zich direct op hun gemak voelen. Met een glimlach verwelkom je hen en begeleid je hen naar de juiste locatie. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Daarnaast draag je zorg voor een representatieve uitstraling van de ontvangstlocaties en voer je lichte administratieve taken uit, zoals het bijhouden van bezoekersregistraties en het afhandelen van e-mailverzoeken. Verder bestaan je werkzaamheden uit:
· Bijhouden van de voorraad van kantoorbenodigdheden;
· Verlenen van ondersteuning aan andere afdelingen, zoals bij het voorbereiden van documenten of presentaties;
· Uitvoeren van facilitaire taken, zoals het controleren van apparatuur en het melden van problemen;
· Beantwoorden van vragen en verstrekken van algemene informatie aan bezoekers;
· Zorgen voor een nette en georganiseerde receptieomgeving.
Functie-eisen
· Je hebt een afgeronde MBO opleiding;
· Eerdere werkervaring bij een zakelijke dienstverlener is een pré;
· Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
· Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
· Uitstekende ervaring met digitale systemen.
Aanbod
Als Front Office Receptionist(e) heb je een uitdagende baan met een gevarieerd takenpakket. Verder kun je rekenen op:
· Een salaris tot € 2.800,- bruto op fulltime basis, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
· Een gunstige pensioenregeling;
· Reiskostenvergoeding;
· 27 vakantiedagen;
· 8% vakantietoeslag;
· Cursusmogelijkheden.
Inlichtingen
Ben je enthousiast geraakt?
Neem dan contact op voor een persoonlijk gesprek. Je kunt via het sollicitatieformulier reageren, maar ook even bellen of mailen indien je meer informatie wilt ontvangen over de vacature. Mijn e-mailadres is lisa.meho@link2match.nl en mijn mobiele nummer is 06-49740441. Ik kijk uit naar je reactie!
Solliciteer direct
Voor een vernieuwend advocatenkantoor in Den Haag zijn wij op zoek naar een Front Office Receptionist(e). Spreekt deze vacature jou aan? Dan breng ik je graag in contact met dit advocatenkantoor.
Stuur een email
Contact Info
Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam
Lisa Marink 06-51777722
Rinske Buitendijk 06-51477244
De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.
Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht
Contact Info
Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam
Lisa Marink 06-51777722
Rinske Buitendijk 06-51477244