Advocatuur

Hybride: Personal Assistant Banking

Vast / Tijdelijk

32 uur per week

Amsterdam

Introductie

Ben je een natuurlijk organisatietalent met een vleugje communicatieve finesse?

Heb je al ervaring opgedaan als Juridisch Secretaresse binnen de advocatuur? Dan is deze positie als Personal Assistant binnen de praktijkgroep Banking een kans die je niet wilt missen!

Organisatie

Dit prestigieuze internationale advocatenkantoor legt de nadruk op het leveren van hoogwaardige juridische diensten aan een divers klantenbestand, variërend van beursgenoteerde bedrijven tot grote niet-beursgenoteerde ondernemingen, financiële instellingen, overheidsinstanties en maatschappelijke organisaties.

Met diepe wortels in de Nederlandse markt en een wereldwijd netwerk, biedt dit kantoor een professionele en stimulerende werkomgeving waar no-nonsense de norm is.

Functie

Als Personal Assistant bij dit bruisende kantoor in Amsterdam werk je samen met vijf andere Personal Assistants binnen de praktijkgroep Banking en ondersteun je een team van advocaten.

Jouw taken omvatten een breed scala aan secretariële werkzaamheden, waaronder:

·       Communicatie: Jij fungeert als het eerste aanspreekpunt, zowel intern als extern, en vertegenwoordigt het kantoor met professionaliteit. Intern werk je nauw samen met collega's wereldwijd en met verschillende afdelingen, zoals Finance en Marketing. Extern onderhoud je voornamelijk contact met de cliënten;

·        Complex agendabeheer: Je bent verantwoordelijk voor het stellen van prioriteiten binnen het ondersteunde team, het bewaken van deadlines en het plannen van afspraken. Tevens verzorg je de logistieke aspecten rondom de afspraken, zoals vervoer, vergaderruimtes, catering en het voorbereiden van documenten;

·        E-mailbeheer: Je screent binnenkomende e-mails, filtert ze op acties en handelt deze af of legt ze ter behandeling voor aan de advocaat;

·        Organisatie: Het organiseren van diverse activiteiten, zoals evenementen, presentaties en diners met cliënten, behoort tot jouw takenpakket. Daarnaast regel je zakenreizen voor jouw team, inclusief het boeken van vluchten en hotels, het opstellen van reisschema's en het regelen van eventuele visa;

·        Administratie: Je neemt de verantwoordelijkheid voor verschillende administratieve aspecten van de praktijk, zoals het intern aanmelden van nieuwe zaken, het opstellen van engagement letters, het maken van PowerPoint-presentaties en het voorbereiden van vergaderingen.

Functie-eisen

Naast een organisatorisch talent ben jij:

·         Proactief en secuur, met een bewezen vermogen om ook onder tijdsdruk nauwkeurig werk af te leveren;

·         Professioneel en servicegericht, met een sterke focus op het bieden van uitstekende dienstverlening;

·         Daadkrachtig en flexibel, met de capaciteit om effectief te functioneren als onderdeel van een team;

·         Minimaal MBO+ of HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met relevante werkervaring binnen de advocatuur of zakelijke dienstverlening;

·         Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel mondeling als in geschrift.

Aanbod

Naast cursussen en interne opleiding krijg jij:

·         Een salaris tot € 4.400,- bruto op fulltime basis (40 uur) afhankelijk van jouw relevante

          werkervaring en vooropleiding;

·         Een 13e maand;

·         Flexibele werkmogelijkheden, inclusief hybride werken;

·         Volledige reiskostenvergoeding;

·         De optie om met de auto naar kantoor te komen;

·         Een uitstekende pensioenvoorziening;

·         Een sportabonnement om actief te blijven;

·         Geniet van de beste koffie van Amsterdam;

·         Maatwerk sportactiviteiten om jouw gezondheid en welzijn te bevorderen.

Inlichtingen

 Enthousiast geworden? Neem dan snel contact op met Nikki Vurens van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruitment Specialist? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.

Nikki Vurens

Recruitment Specialist bij Link2Match

Recruiter voor deze
vacature

Nikki Vurens
Recruitment Specialist
06-17197486
nikki.vurens@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Ben je een natuurlijk organisatietalent met een vleugje communicatieve finesse?

Heb je al ervaring opgedaan als Juridisch Secretaresse binnen de advocatuur? Dan is deze positie als Personal Assistant binnen de praktijkgroep Banking een kans die je niet wilt missen!

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden