Advocatuur

Hybride: Personal Assistant Corporate

Vast

32 uur per week

Amsterdam

Introductie

Een unieke kans om bij één van de meest prestigieuze en bruisende advocatenkantoren van Nederland aan de slag te gaan. Dit advocatenkantoor kent zijn oorsprong in Londen en je schakelt nog steeds dagelijks met internationale cliënten en collega’s. Sta je graag in contact met verschillende nationaliteiten? Lees dan snel verder!  

Organisatie

Word deel van het grootste en meest toonaangevende advocaten- en notariskantoor van de UK en zelfs van de wereld. Dit advocaten- en notariskantoor is gevestigd op een prachtige locatie in Amsterdam-Zuid. Je gaat vanuit het monumentale en duurzame Apollo House werken en het kantoor maakt deel uit van één van de meest prestigieuze advocaten- en notariskantoor ter wereld. Ze hebben vestigingen in meer dan 30 landen met meer dan 40 kantoren en wereldwijd werken er meer dan 5600 medewerkers. De vestiging in Amsterdam telt ruim 300 medewerkers die vanuit verschillende disciplines werkzaam zijn:

notariaat;

advocatuur;

belastingadvies.

Het team bestaat uit maar liefst 120 support professionals en 200 advocaten, (kandidaat-)notarissen en fiscalisten, waaronder 34 partners. De sfeer is te omschrijven als:

no-nonsens.

Het advocaten- en notariskantoor is uitstekend bereikbaar, want het is zowel mogelijk om met de auto als het openbaar vervoer te reizen. Er bevindt zich een ondergrondse garage waar zowel bezoekers als personeelsleden gebruik van kunnen maken. Daarnaast is er ook een station op loopafstand van de Apollo straat. Zou je meer informatie over het kantoor willen ontvangen? Laat het mij vooral weten! 

Functie

Je komt te werken in een dynamische, ambitieuze en internationale werkomgeving. Als Personal Assistant zal jij het team op de sectie Corporate (Ondernemingsrecht) ondersteunen. Je bent heel secuur met betrekking tot je werkzaamheden. Je schakelt ook makkelijk tussen verschillende werkzaamheden en je bent gewend om proactief werkzaamheden op te pakken. Dit zijn de meest voorkomende werkzaamheden:

Het secretarieel en administratief ondersteunen van de advocaten en partners in de dagelijkse werkzaamheden;

Dossierbeheer (aanmaken, bijhouden en archiveren); 

Controleren van gegevens in (juridische) documenten; 

Het bewaken van deadlines;  

Overige werkzaamheden, zoals: telefoon- en agendabeheer, meetings en vluchten boeken. 

Functie-eisen

Werkervaring als Personal Assistant in de advocatuur is een pré;  

Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;  

In dossiers en overige (juridische) stukken ben je accuraat en secuur; 

Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar; 

Het liefst ben je woonachtig in Amsterdam en omgeving, maar dit is geen must, want je kan hybride werken bij deze werkgever.

Verder ben je een proactieve aanpakker met oog voor details die nauwkeurig en zorgvuldig te werk gaat. Daarnaast ben je niet snel van je stuk te brengen! 

Aanbod

Je start als Personal Assistant op de afdeling Corporate binnen een internationale, bruisende en bijzonder moderne omgeving. Dit zijn de (secundaire) arbeidsvoorwaarden die je kunt verwachten als je start: 

Het salaris zal liggen tussen de € 2.800,- en € 4.400,- bruto op fulltime basis (40 uur). Dit is afhankelijk van de relevante werkervaring en vooropleiding;

Een 13e maand; 

Hybride werken is mogelijk;  

Reiskostenvergoeding (100%); 

De mogelijkheid om met de auto naar kantoor te gaan; 

Een uitstekende pensioenvoorziening;

Sportabonnement; 

De lekkerste koffie van Amsterdam; 

Sportactiviteiten op maat. 

Daarnaast worden er interne opleidingen en cursussen aangeboden waardoor jij jezelf kunt ontwikkelen. In de advocatuur ben je nooit uitgeleerd! 

Inlichtingen

Ben jij toe om binnen de internationale advocatuur aan de slag te gaan en wil je het verschil maken door jezelf in te zetten voor het goede doel? De sky is the limit bij dit notaris- en advocatenkantoor! 

Neem nu contact op met mij, Lisa Marink van Link2Match. 

T: 06-51777722

E: lisa.marink@link2match.nl 

Recruiter voor deze
vacature

Lisa Marink
Founder / Owner
06-51777722
lisa.marink@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Een unieke kans om bij één van de meest prestigieuze en bruisende advocatenkantoren van Nederland aan de slag te gaan. Dit advocatenkantoor kent zijn oorsprong in Londen en je schakelt nog steeds dagelijks met internationale cliënten en collega’s. Sta je graag in contact met verschillende nationaliteiten? Lees dan snel verder!  

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden