Advocatuur

Personal Assistant

Vast / Tijdelijk

40 uur per week

Amsterdam

Introductie

Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Personal Assistant voor 32- 40 uur per week. Jouw nieuwe werkgever behoort al jaren tot één van de bekendste en meest succesvolle advocatenkantoren ter wereld en is toe aan versterking op de sectie Litigation. In deze functie dien jij als de oren en ogen van de Partner en ben jij zijn drijvende kracht en rechterhand binnen de praktijk. Met jouw passie voor het regelen van zaken en sprankelende karakter bied jij de optimale ondersteuning en weet jij alle zaken in goede banen te leiden. Ga jij graag aan de slag bij een topadvocatenkantoor en ben jij toe aan uitdaging op hoog niveau? Lees dan snel verder over de mogelijkheden als Personal Assistant bij één van onze favoriete kantoren in Amsterdam!

Organisatie

Dit internationale en moderne advocatenkantoor in Amsterdam blinkt uit door hun unieke werk- en denkwijze. Met hun nieuwsgierige aard zijn zij vaak de eerste om veranderingen in de markt te herkennen en daarop te anticiperen. Bij dit kantoor betekent groot niet onpersoonlijk. Er wordt hard gewerkt om ervoor te zorgen dat iedereen zijn rol kent en de ondersteuning krijgt die ze nodig hebben om de werkzaamheden volgens de hoogste standaard uit te voeren. Zij zetten zich in voor een divers en inclusieve cultuur en bieden gelijke kansen voor iedereen om vooruitgang te boeken en een zinvolle carrière te hebben. Bovendien hebben zij uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden en worden de talenten van de medewerkers gekoesterd. Met meer dan 70 kantoren wereldwijd en een innovatieve en praktische benadering, zijn zij regelmatig betrokken bij de meest spraakmakende juridische zaken. Het kantoor ligt op een prachtige locatie op de Zuidas op loopafstand van station Amsterdam Zuid en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Functie

Als Personal Assistant Litigation ondersteun jij de Partner op organisatorisch, administratief en secretarieel gebied. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de praktijkgroep en staat klaar om de vragen vanuit de business en (overige) praktijkgroepen te beantwoorden. Daarnaast ondersteun en ontzorgt je de praktijkgroep in de breedste zin. Jij hebt een hands-on mentaliteit en bent bereidt altijd een stapje extra te zetten om de beste resultaat te behalen. Bovendien fungeer je als rechterhand van de partner en treed je op als een ware sparringpartner. Je weet wat het vraagt om binnen een partnerstructuur te werken en hebt eerder ervaring opgedaan binnen een juridische praktijk. Jij voelt je als een vis het water bij het beheren van agenda’s en het voorbereiden van processen. Met jij nauwkeurige karakter weet jij goed het overzicht te bewaren en zorg je ervoor dat alle processen geleidelijk verlopen. 


Verder bestaan je werkzaamheden bestaan o.a. uit:


Controleren van maandelijkse declaratieproces;

Het beheren van telefoon- en mailverkeer;

Controleren en beoordelen van uitgaande documenten en correspondentie op de huisstijl, lay-out, spelling en grammatica;

Assisteren van de advocaten bij het verzamelen van informatie en het voorbereiden van juridische documenten en assisteren bij klantevenementen en sociale functie voor de praktijkgroep;

Assisteren bij het voorbereiden en verspreiden van relevante documentatie voorafgaand kritiek data (bijv. gerechtelijke procedures, schikkingen en vergaderingen);

Ondersteunen bij diverse processen, zoals intakeprocessen en screenings;

Beheren van de procespraktijk en het bewaken van acties en termijnen;

Bewerken en uitwerken van teksten;

Voorbereiding van briefings, rechtbankboeken en pre-court administratie;

Het beheren van verschillende lopende projecten indien nodig.

Functie-eisen

Voor deze functie is het van belang dat jij de Engelse taal goed beheerst en dat het jou geweldig lijkt om in een internationale omgeving aan de slag te gaan. Jij hebt een hbo werk- en denkniveau en bent beschikt over uitstekende klantenservice en klantrelatievaardigheden. We zijn op zoek naar een enthousiaste aanpakker die actief meedenkt en onder tijdsdruk secuur werk levert.

Verder ben jij de ideale kandidaat als: 


Je een uitstekende beheersing hebt van de Nederlandse taal en een goede beheersing van de Engelse taal;

Een afgeronde secretaresse opleiding of relevante werkervaring hebt;

Minimaal 4 dagen per week beschikbaar bent;

Accuraat werkt en je graag verdiept in de vraag van een ander.

Je een echte probleemoplosser bent en stevig in je schoenen staat.


Aanbod

Als Personal Assistant bij dit kantoor treed je direct in dienst bij onze opdrachtgever. Je ontvangt een salaris tussen de € 3.000,- tot € 4.400,- bruto op fulltime basis, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Je komt  terecht in een kantooromgeving die hardwerkend, maar toch vriendelijk en ondersteunend is. Het betreft een veelzijdige functie binnen een dynamisch team en een moderne werkomgeving in Amsterdam-Zuid. 

Daarnaast ontvang je:


8,33% vakantietoeslag;

Een 13de maanduitkering;

25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te “kopen;

De mogelijkheid om thuis te werken;

Een reiskostenvergoeding van € 0,21 per km;

Deelname aan collectieve pensioenvoorziening en een collectieve verzekering;

Toegang tot trainingen en coaching die bijdrage aan je persoonlijke ontwikkeling;

Beschikking tot hun eigen fitnesstudio;

Een laptop en telefoon van de zaak;

Gratis toegang tot het Rijksmuseum.

Inlichtingen

Heb jij interesse in de vacature? Neem dan snel contact op met Bella Madiadia via bella.madiadia@link2match.nl, of via het sollicitatieformulier of bel/ WhatsApp op 06- 58820381. Ik kijk in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!

Voor meer informatie over Link2Match en de werkwijze verwijs ik jou door naar onze Instagram pagina of onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.


Bella Madiadia | Recruiter

T: 06- 58820381

E: bella.madiadia@link2match.nl

Recruiter voor deze
vacature

Bella Madiadia
Recruiter
06-58820381
bella.madiadia@link2match.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)
(max 8 MB)
Toevoegen

Contactgegevens

Motivatie & Bron

Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Personal Assistant voor 32- 40 uur per week. Jouw nieuwe werkgever behoort al jaren tot één van de bekendste en meest succesvolle advocatenkantoren ter wereld en is toe aan versterking op de sectie Litigation. In deze functie dien jij als de oren en ogen van de Partner en ben jij zijn drijvende kracht en rechterhand binnen de praktijk. Met jouw passie voor het regelen van zaken en sprankelende karakter bied jij de optimale ondersteuning en weet jij alle zaken in goede banen te leiden. Ga jij graag aan de slag bij een topadvocatenkantoor en ben jij toe aan uitdaging op hoog niveau? Lees dan snel verder over de mogelijkheden als Personal Assistant bij één van onze favoriete kantoren in Amsterdam!

 

Stuur een email

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden

De Nieuwsbrief met Vacatureoverzicht wordt maandelijks verstuurd.

Aanmelden Nieuwbrief met Vacatureoverzicht

Contact Info

Link2Match
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam

Lisa Marink 06-51777722‬
Rinske Buitendijk 06-51477244

Algemene voorwaarden