Receptioniste / Telefoniste
Vast / Tijdelijk
32 uur per week
Amsterdam
Introductie
Aan de slag als Receptionist(e)/Telefonist(e) in Amsterdam bij een internationaal advocatenkantoor? Voor een gerenommeerd advocatenkantoor in Amsterdam zijn we op zoek naar een gastvrije en professionele gastvrouw/-heer. In deze functie ben jij het visitekaartje van het kantoor en vertegenwoordig jij één van de meest bekende juridische dienstverleners. Heb jij al enige ervaring als Receptionist(e)/Telefonist(e) in de zakelijke dienstverlening en is het tijd voor jouw vervolgstap? Dan ga ik graag het gesprek met je aan om je beter te leren kennen en samen te kijken naar de mogelijkheden!
Organisatie
Functie
Als Receptioniste/Telefoniste in Amsterdam ben jij het eerste aanspreekpunt van dit internationale en moderne advocatenkantoor. Met jouw verzorgde uitstraling en positieve houding bied jij het hoogste niveau van service aan de bezoekers en cliënten. Jij ontvangt ze met een warme begroeting in de entreehal en begeleidt ze naar de juiste plek. Hierbij staat kwaliteit voorop!
In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
• Het ontvangen, begeleiden en te woord staan van interne en externe bezoekers;
• Het beheren en het afhandelen van telefoon- en mailverkeer;
• Het inplannen en faciliteren van vergaderingen, bijeenkomsten, zakenreizen, events etc.;
• Het aannemen en verwerken van reserveringen;
• Erop toezien dat de vergadercentra representatief en gebruiksklaar zijn, zodat de vergaderingen vlekkeloos verlopen;
• Het aannemen, verwerken, verzenden van post en koerierstukken;
• Het nauwkeurig en frequent bijhouden van de veelvoorkomende administratieve werkzaamheden;
• Ondersteuning bieden aan de informatiespecialist.
Word jij er blij van om klantencontact te hebben en vind je het leuk om verschillende zaken te regelen als het gaat om het reilen en zeilen op kantoor? Als Receptioniste ben jij het visitekaartje van het advocatenkantoor en kun jij al deze verschillende taken op je nemen.
Functie-eisen
Jouw passie voor hospitality en jouw nauwkeurigheid zorgen ervoor dat geen enkel detail jou ontgaat. Jij haalt veel voldoening uit het klantcontact, het ontzorgen van collega’s, het organiseren van verschillende zaken en functioneert het beste in een functie met verantwoordelijkheden.
• Jij hebt een afgeronde mbo opleiding, bij voorkeur binnen de hospitality, als receptioniste, secretaresse of directiesecretaresse;
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Representatief, professioneel en je begrijpt wat het inhoudt om hét visitekaartje te zijn van een modern advocatenkantoor;
• Woonachtig in regio Amsterdam;
• Voor vier dagen per week beschikbaar. Je werkdagen zijn van maandag tot vrijdag, met uitzondering van de woensdag;
• Je kunt goed overweg met Office 365.
Aanbod
• Een salaris tussen de 2.600,- en € 3.500,- bruto op fulltime basis. Deze is afhankelijk van je vooropleiding en relevante werkervaring;
• 26 vakantiedagen per jaar en recht op 8% vakantiegeld;
• Recht op een dertiende maand en bouw je pensioen op;
• Een maandelijkse reiskostenvergoeding op basis van het openbaar vervoer;
• Genieten van een uitstekende werksfeer met gezellige collega's;
• Samen met je collega’s de successen vieren en de week goed af te sluiten op de vrijdagmiddagborrel.
Inlichtingen
Ben jij klaar voor jouw nieuwe stap als Receptioniste/Telefoniste in Amsterdam bij een internationaal advocatenkantoor? Neem dan snel contact op met Bella Madiadia van Link2Match of via het sollicitatieformulier. Wij kijken in ieder geval met veel enthousiasme uit naar jouw reactie!
Voor meer informatie over onze agency en onze werkwijze verwijs ik jou naar onze website. Wil je meer weten over mij persoonlijk als Recruiter? Neem dan een kijkje op mijn LinkedIn pagina.
Bella Madiadia | Recruiter
T: 06-58802831
E: Bella.Madiadia@link2match.nl